محصولات فلزیاب شرکت DRS دی ار اس

محصولات فلزیاب شرکت DRS دی ار اس

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت DRS صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت DRS دی ار اس

دستگاه های فلزیاب شرکت DRS دی ار اس به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های محصولات فلزیاب DRS دی ار اس در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های DRS دی ار اس دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت DRS دی ار اس

فلزیاب های شرکت DRS دی ار اس نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین دستگاه این شرکت از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و آن را را به خوبی تعریف کنیم .

دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب DRS Ground Exper PRO دی ار اس اکسپر

فلزیاب DRS Ground Exper PRO دی ار اس اکسپر یک ردیاب گنج یاب حرفه ای و قابل اطمینان می باشد  توانایی بالایی در کاوش انواع عتیقه و فلزات در عمق زیاد را دارد . تعادل زمین بدون در نظر گرفتن کانی سازی خاک در 4 ثانیه بطور خودکار تنظیم می شود .

این فلزیاب دارای امکانات خلاقانه ای می باشد که گنج یابی را برای شما لذت بخش می کند . همچنین اضافه شدن امکانات پیشرفته به این گنج یاب جستوجو را برای کاوشگران جذابتر می کند .

به طوری که این دستگاه قابلیت اسکن اجسام دفن شده در زیر خاک را دارا می باشد . همچنین توانایی جست و جوی انواع عتیقه و فلزات در عمق بالا را دارد . سیستم باتری لیتیومی آن به مدت 18 ساعت بدون وقفه کار می کند 

این دستگاه دارای قابلیت های منحصر به فردی از قبیل اتصال بیسیم، حساسیت و جداسازی قابل تنظیم در ۵ سطح ، کنترل با تبلت و بسیاری از عملکردهای نرم افزاری می باشد . کاربر بواسطه نرم افزار نصب شده بر روی تبلت که بسیار ساده است می تواند از امکانات دستگاه استفاده نماید

این دستگاه در پک PRO دارای 3 لوپ:  ۲۶ سانتی(disc) و  ۴۸ سانتی (disc) و لوپ ۱*۱  متر  PVC برخوردار است . همچنین دارای لوپ یونیورسال 8 متری نیز می باشد .

 این دستگاه می تواند انواع عتیقه و فلزات را در عمق زیاد پیدا کند . همچنین دارای این قابلیت است که با نرم افزار شخصی سازی متناسب با محل زندگی ، شرایط اقلیمی کشور شما و اهدافی که قصد کاوش آن را دارید ارائه شود .

 این دستگاه قادر است تا با بلوتوث به تبلت اندرویدی همراه وصل شود و باطری Lithium Ion به کار رفته بیش از ۸ ساعت کاوش مداوم را شارژدهی خواهد کرد .

 

ویژگی های فلزیاب DRS Ground Exper PRO دی ار اس اکسپر

  • اتصال بیسیم
  • عمق نفوذپذیری تا 2 متر
  •  پشتیبانی از ۹ زبان زنده دنیا
  • مجهز به تکنولوژی القاء پالس
  • توانایی پیدا کردن اشیاء کوچک
  • نادیده گیری سیگنال های مزاحم
  • قابلیت کنترل توسط تبلت و گوشی
  • استفاده از مدارات پیشرفته در ساخت
  • باطری Lithium Ion با طول عمر و جریان بالا
  • عمق کاوش چند متری با توجه به شرایط خاک
  • قابلیت تنظیم حساسیت برای تفکیک بهتر فلزات
    قابلیت شخصی سازی نرم افزار با توجه به کشور و منطقه زندگی

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت DRS دی ار اس

در حالت کلی ، شرکت DRS دی ار اس همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در دنیای فلزیابی نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا شرکت DRS دی ار اس نیز مانند فیشر جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های مگنومتر ، محصولات شرکت ترو ویدو بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه