محصولات فلزیاب شرکت Quest کوئست

 محصولات فلزیاب شرکت Quest کوئست

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت Quest کوئست صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت Quest کوئست

دستگاه های فلزیاب شرکت Quest کوئست به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت Quest کوئست در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های کوئست دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Quest کوئست

فلزیاب های شرکت Quest کوئست نمونه های متفاتی دارند .

در ادامه قصد داریم به بهترین دستگاه های این شرکت از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و آن ها را را به خوبی تعریف کنیم .

دستگاه هایی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

محصولات شرکت فلزیاب Quest کوئست دارای انواع متفاوتی می باشند . افراد با توجه به بودجه ای که جهت خرید دستگاه فلزیاب در نظر دارند و هزینه ای که می خواهند بپردازند ، می توانند انتخاب کنند که از کدام یک از دستگاه ها بهره ببرند .

فلزیاب QUEST Q20 کوئست 20

فلزیاب QUEST Q20 کوئست 20 از محصولات با فناوری وی ال اف این شرکت است .

دستگاه فلزیاب QUEST Q20 برای کاوش و جستجوی انواع فلزات و تشخیص و تفکیک آنها کاربرد دارد این محصول ضد آب بوده و از کویل جستجو با استفاده از فناوری توربو و (FloatResin) استفاده میکند این تکنولوژی باعث سبکتر شدن دستگاه شده و دقت و عمق نفوذ دستگاه را افزایش می دهد .

فلزیاب QUEST Q20 از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده و کاربر به راحتی میتواند با دست راست یا چپ خود آن را کنترل کند همچنین این دستگاه برای کنترل و تنظیم دارای رابط کاربری ساده بوده و کاربر به راحتی به همه تنظیمات دستگاه دسترسی دارد .

این فلزیاب ضد آب و قطعات آن به سادگی باز و بسته می شود و در حالت معمولی در سرعتی بالا جهت جستجو آماده است .

فلزیاب QUEST Q40 کوئست کیو 40

دستگاه طلایاب QUEST Q40 کوئست کیو 40 برای کاوش و جستجوی انواع فلزات و تشخیص و تفکیک آنها کاربرد دارد این طلایاب ضد آب بوده و از کویل جستجو با استفاده از فناوری توربو و (FloatResin) استفاده میکند این تکنولوژی باعث سبکتر شدن دستگاه شده و دقت و عمق نفوذ دستگاه را افزایش میدهد.

فلزیاب QUEST Q20 از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده و کاربر به راحتی میتواند با دست راست یا چپ خود آن را کنترل کند همچنین این دستگاه برای کنترل و تنظیم دارای رابط کاربری ساده بوده و کاربر به راحتی به همه تنظیمات دستگاه دسترسی دارد . این فلزیاب و قطعات آن به سادگی باز و بسته شده و خیلی سریع برای جستجو آماده است .

فلزیاب کوئست کیو 40 دارای تنظیم تراز و بالانس خودکار در سطوح مختلف زمین است . که آن را متمایز از دستگاه های میان رده می کند .

و برای کاوش در تاریکی و شب مجهز به لامپ های ال ای دی است تا هیچ زمانی برای جستجو از دست نرود . همچنین این دستگاه از اتصال به هدفون های حرفه ای پشتیبانی می کند . تا هیچ صدایی ایجاد نویز نمی کند تا کاربر بتواند روی صداهای اصلی متمرکز شود .

فلزیاب QUEST X10 کوئست ایکس 10

فلزیاب QUEST X10 کوئست ایکس 10 از قدرت تفکیکی مناسبی برخوردار است و دستگاهی مناسب برای جستجوی اشیاء فلزی و تکه های کوچک طلا در اعماق سطحی زمین است .

شرکت کوئست آمریکا واقع در ایالت کالیفرنیا سازنده انواع دستگاه های فلزیاب می باشد که با استفاده از فناوری نوین و تولیدات به روز، یک انتخاب شایسته برای کاربران آماتور و حرفه ای می باشد .

فناوری در این دستگاه از نوع وی ال اف است . و از ضریب خطای بسیار کمی در کاوش و کشف اهداف برخوردار است .

این کمپانی در سری ایکس محصولات خود با ارائه مدل QUEST X10 از فناوری های ویژه ای استفاده کرده که به آن می پردازیم .

این دستگاه به دلیل استفاده از رابط کاربری آسان برای همه افراد از آماتور تا حرفه ای قابل استفاده بوده و به دلیل حساسیت قابل تنظیم قادر به کشف قطعات کوچک طلا و فلزات گرانبها در اعماق زمین است .

فلزیاب QUEST X5 کوئست ایکس 5

فلزیاب QUEST X5 کوئست ایکس 5 از قدرت تفکیکی مناسبی برخوردار است . پس دستگاهی مناسب برای جستجوی اشیاء کوچک مانند سکه و تکه های کوچک طلا در اعماق سطحی زمین است .

فناوری در این دستگاه از نوع VLF است و از ضریب خطای بسیار کمی در کاوش و کشف اهداف برخوردار است.

شرکت کوئست آمریکا واقع در ایالت کالیفرنیا سازنده انواع دستگاههای فلزیاب که با استفاده از فناوری نوین و تولیدات به روز، یک انتخاب شایسته برای کاربران آماتور و حرفه ای است.

این فلزیاب در مدل Quest X5 از فناوریهای انحصاری و برترین مدارات کامپیوتری و بردهای ویژه این شرکت بهره می برد . این مورد در محصولات سایر برندها دیده نمی شود .

بالانس اتوماتیک فلزیاب QUEST X5 کوئست ایکس 5

این فلزیاب دارای تنظیم تراز و بالانس خودکار در سطوح مختلف زمین است . که آن را متمایز از دستگاه های میان رده می نماید و برای کاوش در تاریکی و شب مجهز به لامپ های ال ای دی است . به منظور اینکه هیچ زمانی برای کاوش از دست نرود .

همچنین این دستگاه از اتصال به هدفونهای حرفه ای پشتیبانی میکند تا هیچ صدایی ایجاد نویز نکرده تا کاربر بتواند روی صداهای اصلی متمرکز شود .

فلزیاب مدل Quest X5 به دلیل استفاده از فناوری وی ال اف از عمق و تفکیک پذیری بسیاری خوبی برای کشف تکه های کوچک طلا و سکه جات برخوردار است .

با این که نسبت به مدل های با فناوری پالسی از عمق کشف کمتری برخوردار است . اما به دلیل تخصصی بودن در فناوری VLF و تکنولوژی انحصاری شرکت کوئست بهترین عملکرد را در کاوش فلزات و قطعات کوچک در اعماق سطحی زمین داراست .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت Quest کوئست

در حالت کلی ، شرکت Quest کوئست همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور آمریکا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا شرکت Quest کوئست نیز مانند اکس پی جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های مگنومتر ، محصولات شرکت ترو ویدو بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

 

ارسال دیدگاه