رودخانه در گنج یابی

رودخانه در گنج یابی

برخلاف تصور عامه مردم ، در طبیعت نشانه های گنج یابی به وفور یافت می شوند . منتهی موضوع این است که مشاهده آنها چشم بینا می خواهد . در واقع منظور از سخن بالا این است که صرفا شخصی که علم این مسئله را داشته باشد قادر به تشخیص این نشانه ها و بهره گیری از آنان در گنج یابی می باشد . در نتیجه کار هرکسی نمی باشد . دانش نشانه شناسی و نماد شناسی حول محور این موضوع مهم ترین مسئله می باشد . شما هر چقدر هم دستگاه حرفه ای در دست داشته باشید ، قادر نیستید بدون علم مربوط به نشانه ها و نماد ها به چیزی دست پیدا کنید . زیرا آگاهی ندارید کجا را بگردید و از دستگاه کجا استفاده کنید . تفسیر وجود رودخانه در گنج یابی بسیار مهم است . زیرا رودخانه چیزی است که در اکثر موارد یافت می شود .

رودخانه چگونه به وجود می آید ؟

بگذارید در ابتدا به این مسئله بپردازیم که یک رود چگونه به وجود می آید .

رود یا رودخانه آبی است روان ، که از به هم پیوستن جریان چند چشمه در دره های کوهستانی به وجود آمده و جریان می‌یابد تا به دریا ها و اقیانوس ها و دشت ها بریزد .

رودخانه‌ها اغلب در ابتدا در پایکوه ها، تشکیل مخروط افکنه ها را می دهد و بعد از طی مسیری با انباشت مواد آبرفتی خود به توسعه دشت ها کمک می کنند .

بعضی اوقات در برخی از رودهای بزرگ در طی مسیر طولانی که دارند ، به پیچان رودخانه ها برخورد می‌کنیم که در اثر شیب کم زمین به وجود می آیند . در ادامه زمانی که رود به مصب برخورد می کند ، در دهانهٔ خود دلتا را تشکیل می‌دهد . بنابراین احتمال وجود گنج در دلتا ها بسیار بالاست .

وجود گنج در رودخانه ها

در تفسیر نماد رودخانه در گنج یابی باید افزود که هر چقدر رودخانه معروف تر و مورد استفاده بیشتری میان قبایل قرار گرفته باشد ، احتمال وجود در گنج بیشتر است .

این یعنی رودخانه های نزیدک به آبادی ها جهت دفینه یابی مناسب تر هستند . بنابراین رود ها جای خوبی برای مخفی کردن دفینه ها در کنار آن بودند چون کاملا شناس بودند . شخصی که اموال خود را در اطراف آن مخفی می کرد ، خیالش راحت بود که مکان را از یاد نمیبرد .

در قدیم هم مکان خاصی را نداشتند که اموال خود را از گزند دشمنان و راهزنان در امان نگه دارند . پس شروع به دفن ثروت خود در این مکان ها می شدند .گاهی یک سری تپه ها در نزدیک رودخانه ها وجود داشتند . تپه های گبری که از کنارشان ، دو رود رد می شوند .

یعنی جریان آب از سمت چپ و راست تپه رودخانه رد شده و تپه در وسط دو رود قرار دارد ، در مسیر حرکت رود بعد از تپه این دو رود به هم متصل می شوند . فاصله اتصال رودها بعد از تپه ، کاملا بستگی به شرایط فیزیکی منطقه دارد .

انواع رودخانه های طبیعی و مصنوعی در گنج یابی

رودخانه ها انواع مختلفی دارند که در این پاراگراف می خواهیم به بررسی آنها بپردازیم :

1. رود های طبیعی که خود جوش و به صورت طبیعی از دل زمین بیرون می آمدند . یعنی هیچ گونه دستکاری در آن نبوده . در نتیجه قضیه آن در علم فنون دفن دفینه کاملا متفاوت با دست ساز است . که جهت مخفی کردن دفینه از اطراف آن استفاده می کردند .

2. به شکل سنگی بالا و پایین سر رودخانه که رنگ آن کاملا متفاوت با رنگ سنگ های دیگر بود . معمولا به رنگ اخرایی و یا کبود بود که دفینه زیر آن قرار میگرفت .

3. به فرم تپه ای کوچک یا بزرگ که دفینه داخل این تپه جاساز میشد .

4. به شکل تک درختی در کنار رودخانه که باز دفینه زیر درخت قرار میگرفت .

5. به صورت تعدادی درخت ، که دفینه بین نزدیکترین درخت به رودخانه قرار میگرفت .

6. به صورت تنور به شکل سه ضلع و یا ستاره داوود . در این صورت دفینه در نوک مثلث و یا تنور سوم قرار میگرفت .

راهنمای گنج یابی در رودخانه در طبیعت

دقیقا جایی که دو رود به هم وصل می شوند ، همان جا در سمت چپ آن اغلب باید یک نشانی خاص وجود داشته باشد .

این نشان هم می تواند یک درخت باشد ، و هم ممکن است یک سنگ بزرگ و خاص و متفاوت باشد . همچنین می تواند نوعی تپه باشد .

فاصله این نشانه ها با رود هم باز بستگی به شرایط منطقه دارد . در مکان هایی این نشان تقریبا در فاصله 50 متری رودخانه است . و در جاهایی هم درفواصل بیشتر حتی بالای 500 متر است .

مادامی که این نشانه ها را رویت کردید ، اطراف آن حتما یک قبر وجود دارد . این مقبره که قطعا پنهان است ، متعلق به شخص خاصی هست که چیز های با ارزشی من جمله دفینه با خودش به همراه دارد .

سخن پایانی

جهت آگاهی از شاخص قیمت و نرخ معمول هر دستگاه ، می توانید در بازار طلایابی و فلزیابی تحقیق نموده و با گشت و گذار در سایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات آگاه شوید . هرچند از آن جا که این کار آن قدر که به نظر می آید سهولت نداشته و نیاز به زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای راحت تر بهره ببرید .

مشاوران ارشد شرکت ما آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر پرسش شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه فلزیاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .

شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان تمام تکنولوژی ها و مارک و برند های فلزیاب موجود در بازار به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیارتان می گذارد تا شما به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست نمایید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردید .

ارسال دیدگاه