نماد ستاره در گنج یابی

نماد ستاره در گنج یابی

در علم نماد شناسی ، انبوهی از نشانه ها وجود دارند که هر یک معانی مختص به خود را دارند . با مطالعه حول محور این مسائل می توانید به این پی ببرید که هر نمادی که در طبیعت هنگام گنج یابی مشاهده می شود ، سمبل چه چیزی است . با آگاهی از این دانش ، می توانیم بادقت بیشتری به جستجو بپردازیم و به راه های بیشتری نیز دست پیدا کنیم . در این مقاله به معرفی نماد ستاره در گنج یابی می پردازیم . این نماد بر روی سنگ ها و دیواره ها به صورت حک شده ، دیده شده است .

نماد ستاره به چه معناست ؟

ستاره نماد درخشندگی ، آرامش و اعتماد به نفس است .

استفاده از آن ، می‌تواند همین صفات را به شخص استفاده کننده نسبت دهد .

در قرون وسطا مسیحی‌ها ستاره پنج پر را به عنوان طلسم ضد شیطان و عجوزه‌ها به کار می‌بردند .

ستاره پنج پر در زمانی نشانه شهر اورشلیم بوده است . در برخی باور ها ستاره به عنوان سمبل اصلی شناخته شده‌ است و به عنوان نشانه ای از پنج عنصر الهام ، آب ، باد ، آتش و خاک است .

پنتاگرام یا ستاره پنج پر تاریخی طولایی در رابطه با سیاره ناهید ( ونوس ) دارد و این علامت را سمبل این سیاره می شمارند . هرچند در پاپیروس های تاریخی ، از ستاره به عنوان نماد دیگر سیارات منظومه خورشیدی مانند عطارد نیز استفاده شده است .

تفسیر نماد ستاره در آسمان

در گذشته ، ستاره شمالی ملوانان و مسافران را در نیمکره شمالی راهنمایی می کرد .

زیرا از هر قطب نمایی دقیق تر است . در واقع ، تقریباً در همان نقطه باقی می ماند و موقعیت قطب شمال را مشخص می کند .

آن را به عنوان یک نقطه عطف یا نشانگر آسمان در نظر بگیرید که به تعیین جهت کمک می کند . اگر در قطب شمال هستید، ستاره شمال مستقیماً بالای سر شما خواهد بود .

در حال حاضر ، قطبی ستاره شمالی ما است . اما همیشه ستاره شمال نبوده و نخواهد بود . مصری ها اهرام را ساختند ، ستاره شمالی آنها ثوبان بود ، ستاره ای در صورت فلکی دراکو . در زمان افلاطون ، حدود 400 سال قبل از میلاد ، کوچاب ستاره شمالی بود .

تا سال 14000 پس از میلاد، ستاره وگا از صورت فلکی لیرا ستاره شمالی خواهد بود . آگاهی به علم ستاره شناسی ، می تواند در تحلیل نماد ستاره های موجود بر روی سنگ ها یا دیواره های تونل ها و غار ها بسیار کمک کند و موثر جلوه نماید . پس نتیجه می گیریم ستاره های شمالی همیشه یکسان نیستند .

تفسیر مفهوم نماد ستاره در گنج یابی

همانطور که ذکر شد ، نماد ستاره پنتاگام در گنج یابی یا همان 5 گوشه ، سمبل و نشانه الهام ، هوا ، خاک ، آتش ، آب و حیوانات می باشد .

ستاره 8 زاویه سمبلی از زیبایی ، اعتماد ، حکومت و قدرت را معنا می دهد و نماد قدرت و قوت می باشد . همچنین نماد خدا و فرشته محافظ نیز است .

تفسیر ستاره 6 زاویه ای نیز به نماد صهیونیست و یهودیت اشاره دارد . در حالت کلی این نمایش یکی از پیچیده ترین نمادها می باشد که دارای تاثیر بسیار زیادی در علوم باستان است .

همینطور توجه داشته باشید که تفسیر این نماد نیازمند شرایط خاصی از از محیط می باشد و لازم به ذکر است بدانید که این سیر به صورت نسبی است . در تفاسیر نماد ستاره به این صورت است که در زمان جستجو ، فرد باید به محیط اطراف خویش دقت بسیاری کند .

پس از اینکه محیط اطراف را بررسی کرد ، باید منتظر باشد تا هوا تاریک شود . پس از تاریک شدن هوا شخص باید در جهت ستاره قطبی برود تا به محل مشکوکی برخورد کند . اپراتور می بایست توجه داشته باشد که این محصول می‌تواند به دلیل گذشت سالیان طولانی درون خاک مخفی شده باشد .

بنابراین امکان مشاهده گنج با چشم غیر مسلح امکان پذیر نیست  . کاوشگر احتیاج دارداز یک دستگاه حفره یاب زیرزمینی حرفه ای بهره بگیرد تا بتواند به محل دقیق دفینه دست یا توجه داشته باشد . همانطور که در مقالات پیشین عنوان نموده ایم ، تمامی این تفاسیر موجود در تحقیقات اینترنتی به صورت نسبی اما با درصد قطعیت بالا می باشند .

سخن پایانی

برای یافتن و فهمیدن قیمت معمول و نرخ درست هر دستگاه ، می توانید در بازار گنج یابی تحقیق کرده و با گشت و گذار در وبسایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات بهره مند شوید . هرچند از آن جا که این کار نیز آسان نبوده و احتیاج به زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای راحت تر بهره ببرید.
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر پرسش شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه گنج یاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .
شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های فلزیاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست نماید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه