بهترین دستگاه گنج یاب

بهترین دستگاه گنج یاب

بهترین دستگاه گنج یاب

کاوشگران دفینه همیشه در جستجوی بهترین دستگاه گنج یاب برای بهتر نتیجه گرفتن هستند.

برای پاسخ به این گونه سوالات نیاز به دانستن مسائل زیادی است.

حتما باید فاکتورهایی همچون قیمت، تکنولوژی ساخت، امکانات و قابلیت ها، قطعات به کار رفته و کاربری آن را مد نظر قرار دهیم.

باید ببینیم که خواسته شما از دستگاه چیست و متناسب با نیاز شما بهترین دستگاه گنج یاب را به شما معرفی نماییم.

با مطالعه و بررسی بیشتر می توانید بهترین گنج یاب مناسب برای خود را انتخاب و کاوش را شروع کنید.

باید بدانید بهترین دستگاه گنج یاب را از روی ظاهر و بسته بندی و حتی قیمت نمی توان تشخیص داد.

پس برای اینکه بهترین دستگاه گنج یاب جهان را بشناسید باید بدانید چه نکاتی مهم و حیاتی است.

ما می توانیم در سایت های متفاوت شاهد لیست هایی از قوی ترین گنج یاب های جهان باشیم.

این دسته بندی ها بر اساس فاکتور ها و انجام تست های مختلف صورت می گیرد. البته اگر توجه داشته باشید اسامی لیست ها با هم متفاوت هستند. دلیل این تفاوت به شرایط تست و سیستم کارکرد فلزیاب ها و کاربرد آنها برمیگردد.

برای مثال نمیتوانیم فلزیاب های پالسی را در زمینه عمق کاوش با فلزیاب های VLF مقایسه کنیم؛ زیرا به دلیل سیستم کار کرد دارای عمق نفوذ چندین برابر بیشتر از فلزیاب های VLF هستند. یا نمیتوانیم یک فلزیاب 200 دلاری را با یک فلزیاب 4000 دلاری مقایسه کرد. چون متریال و کیفیت آنها با هم بسیار متفاوت می باشد.

پس الان مهمترین نکته این است که برای اینکه قوی ترین دفینه یاب در جهان را بشناسیم. باید چه فاکتورهایی را در نظر بگیریم؟

تقسیم بندی بهترین فلزیاب های جهان

دستگاه هایی که در لیست مقایسه بهترین فلزیاب های جهان قرار می گیرند. باید در ابتدا چند ویؤگی داشته باشند. اولین خصوصیت آنها این است. که دستگاه باید مجهز به سیستم پالسی باشد. چرا که سیستم پالسی بیشترین عمق نفوذ را دارد. و می توانیم بگوییم دستگاه هایی که سیستم وی ال اف دارند نمی توانند در این لیست قرار بگیرند.

حالا در میان دستگاه های پالسی که به فلزیاب های نقطه زن هم شهرت دارند و در ضمن این سیستم ها می توانند چقدر کارایی داشته باشند؟

این را باید بر اساس تست متوجه شویم.

اگر دستگاه ما به صورت تصویری عمل می کند.

باید در نظر بگیریم چه سنسوری در آن به کار رفته است.

بهترین سنسورهای تصویری در جهان، سنسورهای مگنومتر هستند که به صورت تخصصی می توانند دفینه های باستانی را کاوش کنند. و تصاویری به صورت دو بعدی و سه بعدی به دست اپراتورها برسانند.

کمپانی آی کا پی وی تنها کمپانی است که از سنسورهای مگنومتر در دستگاه های دفینه یاب تصویری خود استفاده می کند. و در ضمن از با کیفیت ترین متریال بهره می برد. برد دستگاه های این شرکت به صورت تخصصی در کشور آلمان تهیه و تولید می شود و تحت لیسانس است.

قوی ترین گنج یاب های جهان بر اساس تست های به عمل آمده

در این بخش قصد داریم تا گنج یاب های پالسی را بر اساس تست های حرفه ای مقایسه کنیم. برای انتخاب قوی ترین گنج یاب جهان باید در محیط های مختلف تست انجام صورت می گرفت. و سپس نتایج با یکدیگر قیاس می کردیم. و سرانجام پس از انجام تست ها و بررسی نتایج چهار گنج یاب زیر انتخاب شدند.

 

قوی ترین گنج یاب های جهان :

Minelab ( ماینلب ) بهترین مارک دستگاه گنج یاب

 

شرکت Minelab یکی از بزرگترین و پیشروترین شرکت‌هایی است که در زمینه تولید دستگاه‌های گنج‌یابی فعالیت می‌کند. این شرکت با تمرکز بر تحقیق و توسعه، تلاش می‌کند تا بهترین دستگاه‌های گنج‌یابی را به بازار عرضه کند. دستگاه‌های Minelab به دلیل دقت بالا، کیفیت ساخت بسیار خوب، طراحی زیبا و عملکرد عالی، جزو بهترین دستگاه‌های گنج‌یابی در دنیا شناخته می‌شوند. برخی از محصولات برجسته این شرکت شامل GPZ 7000، CTX 3030 و EQUINOX 800 می‌شوند.

 

 Garrett گرت بهترین مارک دستگاه گنج یاب

شرکت Garrett نیز یکی دیگر از معروف‌ترین و پرطرفدارترین مارک‌های دستگاه‌های گنج‌یابی است. دستگاه‌های Garrett به دلیل قابلیت کارکرد در شرایط سخت، دقت بالا، کارایی خوب، و همچنین قیمت مناسب، جزو محبوب‌ترین دستگاه‌های گنج‌یابی در بازار محسوب می‌شوند. برخی از محصولات برجسته این شرکت شامل AT MAX، AT PRO و ACE 400 می‌ شوند.

سایت رسمی گرت : garrett.com

Nokta Makro: نوکتا ماکترو

 

شرکت Nokta Makro نیز یکی از بهترین مارک‌های دستگاه‌های گنج‌یابی در جهان است. این شرکت با تمرکز بر تحقیق و توسعه، تلاش می‌کند تا بهترین دستگاه‌های گنج‌یابی را به بازار عرضه کند. دستگاه‌های Nokta Makro به دلیل دقت بالا، کیفیت ساخت بسیار خوب، طراحی زیبا و قابلیت کارکرد در شرایط مختلف، جزو بهترین دستگاه‌های گنج‌یابی در دنیا شناخته می‌شوند. برخی از محصولات برجسته این شرکت شامل Invenio Pro، Anfibio Multi و Simplex+ می‌شوند.

سایت رسمی نوکتا : www.noktadetectors.com

 

 XP: اِکس پی

شرکت XP یکی دیگر از برترین شرکت‌های تولید دستگاه‌های گنج‌یابی در جهان است. دستگاه‌های XP به دلیل وزن سبک، دقت بالا، قابلیت کارکرد در شرایط مختلف، طراحی زیبا و کیفیت ساخت بسیار خوب، جزو بهترین دستگاه‌های گنج‌یابی در بازار محسوب می‌شوند. برخی از محصولات برجسته این شرکت شامل Deus، ORX و Gold Maxx Power می‌شوند.

سایت رسمی : xpmetaldetectors.com

فلزیاب تصویری به چه نوع سیستمی گفته می شود .

دستگاه فلزیاب تصویری یا اسکن سه بعدی یک فلزیاب است که در کار خود به فناوری اسکن زمین سه بعدی با استفاده از یک پراب که شامل مدارهای الکترونیکی ، سنسورها و دیگر اجزای مختلف است، وابسته است، وظیفه فلزیاب های تصویری اندازه گیری تغییرات میدان مغناطیسی و ثبت مقادیر در هر نقطه اسکن است.

کاربرد فلزیاب تصویری :

در مقایسه با انواع مختلف فلزیاب‌ها، طلایاب‌ های تصویری از نظر نتایج دقیق‌ترین هستند و کاوشگر را قادر می‌سازند تا به اعماق بسیار زیادی دست یابد که در برخی دستگاه‌ها تا 25 متر یا بیشتر می‌رسد.

این دستگاه ها همچنین به دلیل تنوع و تعدد کاربردهایشان، از یافتن گنجینه های طلا، بررسی در میدان های نبرد تاریخی در جستجوی سلاح های باستانی، به عنوان مثال، جستجوی آثار باستانی مختلف، بررسی زمین شناسی و کشف مواد معدنی مختلف، متمایز هستند.

گنج یاب تصویری دستگاه‌ مناسبی برای جستجوگران حرفه‌ای،کاوشگران حرفه ای و باستان‌شناسان یا علاقه‌مندان به آثار باستانی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

اما بهترین فلزیاب تصویری کدام مدل است.

مدل هایی از فلزیاب که مجهز به سنسورهای GPR یا مگنومتر پیشرفته هستند و می توانند در موقعیت های مختلف خود را با زمین بالانس کنند و سرعت پردازش زیادی داشته باشند از بهترین فلزیاب تصویری می باشند.

هرچقدر که سیستم فلزیاب تصویری مورد نظر شما دارای سنسورها و پردازنده قویتر و دقیقتر باشد از نظر کیفیت بهتر از بقیه هستند.

شرکت اهورا فلزیاب ما بهترین دستگاه گنج یاب را از میان تمام تکنولوژی ها و برند های فلزیاب موجود در بازار به شما برای رسیدن به مقصودتان معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای تست و آزمایش دستگاه در اختیارتان می گذارد تا شما به دست خود در زمین و در عمق خاک دستگاه را تست نمایید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردید .برای خرید با مشاوران با تجربه اهورا فلزیاب در تماس شوید.

مشاوران با تجربه شرکت اهورا فلزیاب آماده پاسخ گویی به سوالات شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه خرید و فروش فلزیاب، گارانتی و بقیه موارد مربوطه به صورت رایگان می باشند.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

 

 

ارسال دیدگاه