محصولات فلزیاب شرکت Nemfis نمفیس

محصولات فلزیاب شرکت Nemfis نمفیس

به طور کلی شرکت های زیادی وجود دارند که به طراحی و تولید فلزیاب پرداخته اند . در مقاله های پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره فلزیاب شرکت نمفیس Nemfis صحبت کنیم . این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد فلزیاب شرکت Nemfis نمفیس

دستگاه های شرکت وایتس Whites به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های وایتس Whites در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های وایتس دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Nemfis نمفیس

فلزیاب های شرکت وایتس نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

اسکنر سایبر نمفیس Nemfis SibER-48

اسکنر سایبر نمفیس Nemfis SibER-48 ساخت روسیه است و از آن می توان در زمینه های مختلف و گوناگونی استفاده نمود . این دستگاه و دستگاه های که مقاومت سنج نامیده می شوند از علمی ترین ابزارآلات بررسی خاک و محتویات خاک بشمار می روند ، این دستگاه از دقیق ترین و کم خطا ترین سیستم های موجود در بازار به حساب می آیند .

فرایند عملکرد دستگاه تصویری سایبر ۴۸ بر اساس ارسال میزان مشخص و معینی از الکتریسیته توسط پراب ها به داخل خاک است . Siber-48 یکی از بی نقص ترین دستگاه های مناسب برای بررسی تپه ها و تومولوس هاست .

اسکنر گنج یاب سه بعدی نمفیس Nemfis-AEMP14

اسکنر فلزیاب سه بعدی نمفیس Nemfis-AEMP14 برای کشف اهداف در زیر سطح ساخته شده است .

بهره گیری از تکنولوژی روسیه و طراحی منحصر بفرد به اسکنر نمفیس قدرت رقابت در بازار سیستم های پیشرفته و به روز است .

نمایش زنده اطلاعات بدست آمده همراه با تصویر سازی سه بعدی می تواند به اپراتور در تشخیص اهداف زیر سطحی کمک بسیار به سزایی نماید .

فلزیاب جئووایزر نمفیس Nemfis-Geovizer

دستگاه اسکنر فلزیاب لندماپر نمفیس Nemfis LandMapper جدیدترین اسکنر در خط تولید شرکت روسی نمفیس است . این اسکنر قادر است سه خاصیت الکتریکی مهم جامد ، نیمه جامد و چگالی مایع را اندازه گیری نماید .

مقاومت الکتریکی (ER) ، رسانایی (EC) و پتانسیل (EP). با استفاده از چهار الکترود LandMapper ERM-02 ER یا EC را برای ترسیم نقشه و خصوصیات خاک و فلزات زیر سطحی. به طور دقیق و سریع ، و مقرون به صرفه انجام دهد.

با استفاده از دستگاه قبل از خاک برداری از منطقه می توانید نقشه مورد نیاز را ترسیم و اندازه گیری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد . و دقیقاً بر اساس تنوع مکانی ، یک نقشه برداری دقیق طراحی کنید .

نتیجه گیری شرکت Nemfis نمفیس

در حالت کلی ، شرکت نمفیس Nemfis همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور روسیه نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور روسیه کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا نمفیس نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها محصولات شرکت نمفیس بی نظیر می باشد . توی نقطه زنی نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه