محصولات فلزیاب شرکت Whites وایتس

محصولات فلزیاب شرکت Whites وایتس

به طور کلی شرکت های زیادی وجود دارند که به طراحی و تولید فلزیاب پرداخته اند . در مقاله های پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره فلزیاب شرکت وایتس Whites صحبت کنیم . این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت Whites وایتس

دستگاه های شرکت وایتس Whites به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های وایتس Whites در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های وایتس دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Whites وایتس

فلزیاب های شرکت وایتس نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب Spectra V3i اسپکترا وایتس

فلزیاب Spectra V3i اسپکترا وایتس آمریکا یکی از بهترین سیستم های شرکت وایتس می باشد که پیشرفته ترین و به روز ترین امکانات شرکت وایتس در این دستگاه گنجانده شده است، و با گارانتی دو ساله کارکرد محصول خود را ضمانت می کند .

گنج یاب Spectra V3i دارای صفحه نمایش زیبا و پر رنگ HD با وضوح بالا نوع فلزات اشیاء کشف شده  را نمایش می دهد .

که علاوه بر داشتن امکانات و قابلیت های حرفه ای از طراحی ارگونومیک و زیبایی نیز بهره می برد و Whites تمام ویژگی های برتر گنج یابی خود را در این فلزیاب گنجانده است .

گنج یاب Whites GMT

گنج یاب Whites GMT ساخت آمریکا محصول شرکت Whites از محصولات حرفه ای و بسیار قدرتمند این شرکت می باشد . این گنج یاب به تمامی نیاز های یک کاوشگر حرفه ای پاسخ می دهد . این دستگاه شما را از خرید دستگاه های مکمل بی نیاز می کند .

این دستگاه به نقل شرکت تولیدی ارباب دستگاه های طلایاب است . عملکرد عالی فلزیاب Whites GMT در پیدا کردن تکه های طلا ، فروش بسیار بالای آن را در بازار جهانی به همراه دارد .

فرکانس کاری ۴۸ کیلوهرتزی این دستگاه طلایاب سبب میر شود که کشف سکه و قطعات کوچک طلا با آن با بیشترین دقت انجام شود .

دستگاه فلزیاب Whites DFX

دستگاه فلزیاب Whites DFX “دی اف ایکس” ساخت انگلستان می باشد که نسخه بالاتر دستگاه اکس ال تی همین شرکت بوده . این دستگاه با همان مشخصات قبلی می باشد که ویژگی های اضافه تری نسبت به مدل XLT را تا حد مطلوبی بهبود بخشیده است .

برخی از مشخصات این دستگاه شامل فرکانس کاری دوبل برای ترکیب بهتر کشف اهداف ، قابل استفاده در زمین های پر از آلودگی و ذرات ریز با املاح معدنی بسیار بالا و قابلیت حذف ذرات با توجه به تنظیم اپراتور می باشد .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت Whites وایتس

در حالت کلی ، شرکت وایتس همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور آمریکا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور آمریکا کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا وایتس نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها محصولات شرکت تکنتیکس بی نظیر می باشد . توی نقطه زنی نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه