محصولات فلزیاب شرکت Accuratelocators اکیوریت لوکیتورز

محصولات فلزیاب شرکت Accuratelocators اکیوریت لوکیتورز

به طور کلی شرکت های زیادی وجود دارند که به طراحی و تولید فلزیاب پرداخته اند . در مقاله های پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره فلزیاب شرکت Accuratelocators اکیوریت لوکیتورز صحبت کنیم . این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد فلزیاب شرکت Accuratelocators اکیوریت لوکیتورز

فلزیاب های شرکت Accuratelocators اکیوریت لوکیتورز به این قضیه معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های فلزیاب شرکت Accuratelocators اکیوریت لوکیتورز در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های اکیوریت لوکیتورز دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Accuratelocators اکیوریت لوکیتورز

فلزیاب های شرکت اکیوریت لوکیتورز نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب Discovery دیسکاوری

فلزیاب Discovery دیسکاوری يك نوع ردياب است كه براي موقعيت سنجي ، همانند شكار گنج بسيار مناسب و پيشرفته مي باشد . طراحی این دستگاه به گونه ای است که عملکرد آن را آسان نموده و محدوده ي مغناطيسي را بصورت 3 بعدي نمايش مي دهند .
اين حالت ، كاربر را قادر مي سازد كه در جهت دلخواهش كه حتي ممكن است ناهنجاري هاي الكترو مغناطيسي زير زميني وجود داشته باشد را اسكن و بررسي نمايد با اين حالت ، كاربر بر خلاف الگوي شبكه اي محدوده اندازه گيري هاي دقيق قادر است آزادانه عمل كند .
از ابزارات جانبی این دستگاه می توان به كامپيوتر Laptop ، دستگاه كنترل كانال دو گانه ، بسته ي محدوده لوازم و ابزار سيم كشي سيم ها ، باطري 24 ولتي شارژر 24 ولتي ، نرم افزار ، ويدئو ، ميله ي رابط ، دفترچه راهنماي كاربر و كيف پليكان اشاره نمود .

فلزیاب Runabout ران ابات آمريکائي

فلزیاب Runabout ران ابات آمريکائي کليه فلزات قديم و جديد را شناسائي مي کند . اما در مشابه آلماني فقط فلزات قديمي قابل شناسائي مي باشد .

از مشخصات فني این دستگاه می توان به مدل تکامل يافته دوبل مگنوم ، سيستم کارکرد مگنت ، نرم افزار زنده زمين Livescan ، سيستم تشخيص دقيق عمق هدف و شناسايي طول و عرض فلزات است .

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به 4 سنسور خروجي ، کاور جهت سهولت در عمليات Scan ، لوپ 50 سانت شناسايي فلزات جديد و قديم ، کامپيوتر کيفي ، عمق کاوش: 20 متر ، سي دي آموزشي  8 و پورت خروجي همراه 2سال گارانتي می باشد .

فلزیاب Pinpointer پین پوینتر محصول آمریکا

دستگاه فلزیاب Pinpointer پین پوینتر محصول آمریکا ، نسخه professional این دستگاه مجهز به لب تاب و نرم ازار تحلیل سه بعدی اسکن ها می باشد .

دستگاه Pinpointer Pro مدل به روز شده Pinpointer Plus است که دارای کارایی بیشتری از دستگاه فلزیاب و لوله یاب Pinpointer Pro است که می توان در پیدا کردن گنج های مدفون در خاک و یا لوله ها ی پلاستیکی و فلزی در خشکی و آب استفاده کرد .

نرم افزار پیشرفته این محصول به اپراتور امکان می دهد تا تصویری واقعی از زیر ساخت های مدفون در زیر خاک به دست بدهد .

نتیجه گیری شرکت Accuratelocators اکیوریت لوکیتورز

در حالت کلی ، شرکت Accuratelocators اکیوریت لوکیتورز همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور های خاورمیانه نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این مناطق کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا اکیوریت لوکیتورز نیز مانند لورنز جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه پین پوینتر ها محصولات شرکت نمفیس بی نظیر می باشد . توی نقطه زنی نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه