محصولات فلزیاب شرکت Ajax آژاکس

محصولات فلزیاب شرکت Ajax آژاکس

به طور کلی شرکت های زیادی وجود دارند که به طراحی و تولید فلزیاب پرداخته اند . در مقاله های پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت Ajax آژاکس صحبت کنیم . این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت Ajax آژاکس

محصولات فلزیاب شرکت Ajax آژاکس به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های آژاکس Ajax در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های آژاکس دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع فلزیاب شرکت Ajax آژاکس

فلزیاب های شرکت آژاکس نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

گنج یاب Ajax Iota ایوتا آژاکس

گنج یاب Ajax Iota ایوتا آژاکس برای کشف گنجینه ها از مسافت های طولانی ، با سیستم یون توسعه یافته کار می کند . و دسترسی به گنجینه ها را در منطقه جستجو تضمین می کند ، که تا مساحت 200 متر و در اعماق بزرگ 20 متر می رسد .

یکی از ویژگی های این دستگاه این است که می توان از آن در داخل خودرو استفاده کرد . تا شما را به مکان های گنجینه با دقت بسیار زیادی از طریق سیستم سنجش از دور یونی توسعه یافته هدایت کند ، و شما را قادر می سازد از اندازه یا جرم تخمین زده شده از هدف شناسایی شده استفاده کنید و قبل از حفاری به شما مراجع روشنی می دهد .

دستگاه ایوتا Ajax Iota با سیستم یکپارچه برای کشف گنجینه های از مسافت های طولانی و فناوری حرفه ای .

فلزیاب AJAX Primero آژاکس پریمرو

دستگاه پریمرو (Primero) فلزیاب و گنج یاب ، آژاکس به شما قدرتمندترین و دقیق ترین سیستم های تشخیص با سیستم های پیشرفته و نرم افزاری بی سابقه ارائه می دهد . اولین ردیاب در جهان ، یک انقلاب علمی واقعا جدید است .

که تمام منابع مورد نیاز شما را در سفرهای جستجو و اکتشاف با سیستم های تشخیص پیشرفته با دقت ، کارایی و روش های تحقیق خلاقانه برای اولین بار در اختیار شما قرار می دهد .
پریمرو دارای طراحی منحصر به فرد و مدرنی است که به شما این امکان را می دهد . که روی کلیه سیستم های کشف و اکتشاف کار کنید ، همچنین حاوی برنامه ها و تنظیمات سطح بالایی است . که می توان برنامه های کلی و سفرهای اکتشافی خود را تا رسیدن به هدف کنترل کنید .

فلزیاب Ajax Omega آژاکس امگا

فلزیاب Ajax Omega امگا آژاکس برای شناسایی آب های زیرزمینی و چاه های آبزی زیرزمینی . این نخستین ردیابسنجش از دور در جهان است که آبهای زیرزمینی را کشف و پیدا کرده است .

اگر کشاورز هستید یا در حفاری چاه ها کار می کنید ، دستگاه اومگا با حداکثر عمق 500 متر ، راه حل مناسبی را برای رفع مشکلات کمبود آب به شما می دهد . و بهترین راه حل را برای رفع مشکلات کمبود آب و مشکلات حفاری تصادفی به شما می دهد .

ردیاب الکترا Ajax Electra

ردیاب Ajax Electra آژاکس الکترا ردیاب های الماس سنگ های قیمتی ، دستگاه Electra بر روی سیستم های علمی و فناوری های پیشرفته با عملکرد سطح بالا کار می کند . این کار به این منظور است که الماس و سنگ های قیمتی را در عمق 100 متر تشخیص دهد .

دستگاه الکترا با استفاده از سیستم های جستجوی مدرن ارائه شده بر روی سیستم های علمی و فناوری های پیشرفته با کارایی بالا برای تشخیص الماس و سنگ های قیمتی زیر زمین تا عمق 100 متری کار می کند که رابط جستجوی جامع و ردیابی دقیق موقعیت و ردیابی هدف را در اختیار کاربر قرار می دهد .

دستگاه لیستی از پارامترها را ارائه می دهد که در آن می توان نوع هدف مورد نیاز را با انتخاب فاصله و عمق جستجو قبل از فرآیند جستجو  کرد . سهولت استفاده و تشخیص در الکترا یکی از مهم ترین ویژگی های آن علاوه بر ابعاد کوچک، دقت بالا در عملکرد است .

دستگاه طلایاب Ajax Gamma آژاکس گاما

دستگاه طلایاب Ajax Gamma آژاکس گاما دستگاه تصویری طلایاب فلزیاب آمریکایی ، این دستگاه با تکنیک های جدید و مبانی الکترونیکی مدرن کار می کند که مفاهیم و ابعاد جدیدی را در دنیای دستگاه های تصویربرداری زمین ارائه می دهد .

 گاما ابزار اصلی تصویربرداری برای تکمیل هر اسکن سه بعدی موفق است . دارای جدیدترین سیستم های پیشرفته تشخیص و اسکن برای کشف طلا ، فلزات و حفره ها است .
این دستگاه با تکنیک های جدید و مبانی الکترونیکی مدرن کار می کند . که ابعاد جدیدی را در دنیای دستگاه های تصویربرداری زمین ارائه می دهد . یک دستگاه گاما چند کاره که به شما امکان می دهد ، اکتشاف ها و نقشه برداری های زمین شناسی را در محدوده وسیع خود انجام دهید ، با تمام ابزارها و برنامه های مورد نیاز برای انجام موفقیت آمیز جستجوها .

فلزیاب با صفحه نمایش رنگی 5 اینچی با وضوح بالا ارائه شده است ، به شما امکان می دهد تا با عملکردها و برنامه های حرفه ای پیشرفته کار کنید ، تا بتوانید اهداف زیرزمینی را با کنترل کامل از ویژگی های اسکن و سفر اکتشافی مسیر خود تا رسیدن به هدف مورد نظر ، کشف کنید .

دستگاه Ajax Alpha آژاکس آلفا

دستگاه Ajax Alpha آژاکس آلفا اولین دستگاه در سطح جهان با دو سیستم دوربرد سنجش از راه دور ، در تشخیص هدف از مسافت های طولانی به 2850 متر است .

عمق زیاد به زیر 50 متر در زیر زمین و با سیستم های هوشمند جدید تشخیصی و عملیاتی خود که برای اولین بار در سطح جهان درآلفا (ALPHA) موجود است ثابت کرد .
این دستگاه دارای دو سیستم دوربرد سنجی از راه دور یکپارچه است که امکان شناسایی طلا، گنج و فلزات را برای شما فراهم می آورد . آلفا اولین دستگاه تشخیص دوربرد جهان است .

این عنوان پس از گذراندن آزمایش های لازم از طریق مشهورترین شکارچیان گنج در آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا و اثبات کارایی آن در تعیین اهداف از مسافت های طولانی تا 2250 متر و تا 50 متر به عنوان عمق زیرزمینی اعطا شد .

نتیجه گیری شرکت آژاکس Ajax

در حالت کلی ، شرکت آژاکس همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور آمریکا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور آمریکا کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا تکنتیکس نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها محصولات شرکت تکنتیکس بی نظیر می باشد . توی نقطه زنی نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه