محصولات فلزیاب شرکت GDI جی دی آی

محصولات فلزیاب شرکت GDI جی دی آی

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت GDI صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت GDI جی دی آی

دستگاه های فلزیاب شرکت GDI جی دی آی به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت GDI جی دی آی در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های جی دی آی دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت GDI جی دی آی

فلزیاب های شرکت جی دی آی نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

مقاومت سنج القایی پرو آکومستر GDI VII جی دی آی

مقاومت سنج القایی پرو آکومستر GDI VII برای جستجوی اهداف مختلف در زیرزمین به کار می رود. فلزیاب پرو اکومستر Pro Accumaster V2 برای کاوش در مکان هایی مانند(غارها ، تونل ها ، پناهگاه ها ، مقبره ها و غیره) است .

این دستگاه نقشه مکانی و موقعیت توده های بزرگی از طلا ، فلزات ، سنگ معدن و آب زیرزمینی را در اختیار شما قرار می دهد .

Pro Accumaster VII  در باستان شناسی و زمین شناسی معادن و مکان یابی دفینه ها کاربرد دارد .

مزایای استفاده از این دستگاه در مقایسه با دستگاههای دستی و قدیمی، در استفاده از فناوری نوین در مکان یابی سطوح فلزی در زیر زمین و کشف آن است .

فلزیاب مقاومت سنج کوآتروفورس GDI Quatroforce جی دی آی

فلزیاب مقاومت سنج کوآتروفورس Gdi Quatroforce دستگاهی قدرتمند با سیگنال القایی 110 ولت است که برای جستجوی اعماق زمین کاربرد دارد.این دستگاه اسکن عمیقی انجام می دهد و به شما  اطمینان می دهد از اینکه هیچ هدفی پنهان نیست .

این دستگاه شامل میکرو پروسسور آنالایزر و کنتورهای آنالوگ ، نشانگر و LED رنگی و پردازشگره مخصوص است که مقادیر مقاومت ID GAR را محاسبه کرده و نمایش می دهد .

همچنین با زنگ صوتی برای فلزات گرانبها. LCD واکنش فوری و اتوماتیک نشان می دهد و دارای هیچ مقیاس دستی نیست واتوماتیک است ، QUATROFORCE یک ردیاب جدی  در عین حال ساده و بدون نویز و سوت است .

این دستگاه توانایی تشخیص و تفکیک فلزات را دارد . می توان برای تشخیص اصل بودن فلزاتی مثل طلا از آن استفاده نمود و دچاره خطا درتشخیص نوع فلز نشد .

این دستگاه با استفاده از شش پروب کاره تشخیص و کاوش را در زمین انجام می دهد و نیازی به سوییچ های اضافه برای جدا سازی و جفت کردن پروب در هنگام اسکن ندارد.بررسی عملکرد دستگاه برای جستجوی  طلا و آهن ،موفقیت آمیز است و دارای سیستم تست عملکرد است .

کافی است دکمه های “TEST GOLD” و “TEST IRON” را فشار داده و TARGET ID را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که QUATROFORCE مطابق مشخصات عمل می کند .

فلزیاب GEOSENSIS X3 جیوسنس ایکس

فلزیاب جیوسنس ایکس GEOSENSIS X3 ساخت شرکت جی دی آی یونان . این فلزیاب یونانی را می توان در رده فلزیاب های پالسی دسته بندی نمود .

فلزیاب جیوسنس ایکس 3 قابلیت دتکت انواع فلزات مانند طلا، نقره و سایر فلزات را تا عمق 5 متری، قابلیت تفکیک فلزات است که همین برتری باعث می شود اپراتور از حفاری های غیر ضروری اجتناب نماید .

این فلزیاب قابلیت کشف انواع اندازه های مختلف فلز در عمق های متفاوت را داراست .

کویل 45 دابل دی به شما این توانایی را می دهد که اپراتور فلزات کم حجم مانند سکه و غیره را به راحتی دتکت نمایید .

تفکیک دقیق به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید در محیط های خیلی آلوده به کاوش بپردازید .

ردیاب فلزیاب Gdi Rayfinder ریفایندر

ردیاب فلزیاب ریفایندرGDI Rayfinder فرکانس های رادیویی را با دقت از طریق الکترودهای فلزی به داخل زمین میفرستد. فرکانسهای ارسالی به داخل زمین با فرکانس نوسان شبکه مولکولی مطابقت دارد . فرم و شکل امواج و سیگنال های ارسال شده بر اساس نوع و درصد مواد معدنی خاک به صورت های سینوسی و مربعی و دندان اره ای است. که توسط پردازشگر دستگاه ردیاب ریفایندر تنظیم می شود .

سیگنال ارسالی توسط فلز مورد نظر و موجود در خاک جذب میشود و باعث آشفتگی فرکانسی در شبکه مولکولی فلز مورد نظر خواهد شد . نهایتا موجی از سیگنالها به سمت لایه های زمین ارسال میشوند که توسط آنتن های میله ای جذب می شوند .

میزان مهارت اپراتور در استفاده از ردیاب ریفایندر بسیار مهم است . اپراتور باید قادر باشد آنتن ها را کنترل نماید . مخصوصا زمانی که مجبور است حرکت نماید . برای بدست آوردن نتیجه اصولی و فرکانس دقیق باید برای هر نوع فلزی اپراتور فرکانس های مختلف را امتحان نماید .

ردیاب فلزیاب Gdi X-Finder ایکس فایندر

ردیاب فرکانسی ایکس فایندر Gdi X-Finder دستگاه مکمل برای کشف محدوده های رد زنی، برای کند و کاو و کشف فلزات ارزشمند است . این ردیاب قادر به ردیابی بیشتر از ده فلز در فواصل متفاوت بوده، و محدوده جستجوی منطقه این دستگاه تا فاصله دو هزار و پانصد متر را پوشش می دهد .

ایکس فایندر علاوه برجستجوی طلا، قادر به کشف حفره ها و مناطق آبی در اعماق بیشتر از شش متر است ، به کمک سنسورهای قدرتمند و آنتن تعبیه شده در دستگاه، این ردیاب قادر به تشخیص نوع و اندازه فلزات با توجه به بازخورد فرکانس و سیگنال ارسالی دستگاه است .

همچنین ایکس فایندر از قدرت تشخیص خلوص و عیار برخوردار بوده ،و میتوان از انواع تنظیمات متفاوت برای انتخاب سیگنال ارسالی در طیف های فرکانسی مختلف بهره برد . این ردیاب ساخت شرکت جی دی آی یونان بوده، و به عنوان یک دستگاه مکمل برای کاوشگران از شهرت خوبی برخوردار است .

ردیاب خوراکی آنتنی آپولو Gdi Apollo

از ردیابهای خوراکی میتوان ردیاب خوراکی آنتنی آپولو Gdi Apollo را نام برد که اپراتور می تواند با قرار دادن مقداری کم از نوع فلز مورد کاوش در خشاب دستگاه به ردیابی و رهگیری فلز مورد نظر بپردازد .

ردیاب خوراکی و آنتنی آپولو دارای بیشترین میزان کشش نسبت به فلزات قدیمی است .

میزان کشش دستگاه نسبت به طلای قدیمی بسیار شدید است .

اسکنر فلزیاب مگنتومتر magnasmart مگنا اسمارت

اسکنر فلزیاب مگنتومتر مگنا اسمارت magnasmart دارای حساسیت بسیار زیادی نسبت به فلزات گروه آهنی می باشد .

فلزات گروه آهنی عبارتند از آهن و کبالت و نیکل و علاوه بر فلزات آهنی قادر است سفال های گوره دیده و نیز فضاهای خالی یا تونلها را تا عمق ۶ متری کاوش کند .

این دستگاه شامل ویژگی هایی مانند

دارای عمق بسیار عالی ،

امکان تنطیم حساسیت دستگاه مگنا اسمارت ، امکان اتصال هدفون ، امکان تست میزان برق دهی باطری ، امکان اتصال دستگاه به Icon Dta ، امکان استفاده از دستگاه مگنا اسمارت به صورت صوتی و تصویری ، برای تبدیل دستگاه مگنا اسمارت به سیستمی تصویری از Icon Data استفاده می شود ، بالانس اتوماتیک دستگاه مگنتومتر مگنا اسمارت به محض روشن شدن ، پایداری بسیار عالی و ثبات دستگاه در زمان کار با آن ، امکان استفاده از دستگاه Magna Smart در هر میزانی از سرعت ، نمایشگر رنگی دستگاه با نمایش شدت سیگنال به صورت عددی ، امکان استفاده از باطری ۹ ولت داخلی ، قابلیت کار با باطری خارجی ، دارای کیفیت بسیار عالی بدنه ، ضد ضربه و مقاوم در برابر هر ضربه ای ، وزن ۴٫۵کیلو گرمی دستگاه ، اندازه سنسور ۸۰ سانتی متری .

گنج یاب Geo Examiner جئو اگزاماینر

گنجیاب Geo Examiner جئو اگزاماینر محصول شرکت یونانی GDI سازنده بهترین اسکنرها و ردیابهااست. این دستگاه جیوفیزیکال برای کاوش های باستانی و ثبت و ضبط تصاویر سه بعدی ۳D  است .

دستگاه فلزیاب جیواگزاماینر دارای امکانات بی نظیری است.میتواند به اپراتور در شناسایی اهداف زیر زمینی کمک نماید . اگزاماینر یکی از بهترین اسکنرهای سه بعدی در بازار اسکنرهای سه بعدی است که میتواند با توجه به انتخاب یکی از ابزار سه گانه اقدام به جستجوی نماید .

یعنی اسکنر سه بعدی یا فلزیاب یا مگنتومتر در عمق های متفاوت اهداف فلزی و فضاهای خالی را شناسایی نماید . یکی از نقاط قوت دستگاه فلزیاب جیو اگزاماینر بدست آوردن عمق دقیق اهداف است این دستگاه قادر است عمق را بدون کمترین خطا و دقت بالایی نمایش بدهد .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت GDI جی دی آی

در حالت کلی ، شرکت جی دی آی همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در قاره اروپا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا GDI نیز مانند اکس پی جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های مگنومتر ، محصولات شرکت GDI بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

 

ارسال دیدگاه