محصولات فلزیاب شرکت Ger Detect ژر دتکت

محصولات فلزیاب شرکت Ger Detect ژر دتکت

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت Ger Detect ژر دتکت صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت Ger Detect ژر دتکت

دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت Ger Detect ژر دتکت به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت Ger Detect ژر دتکت در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت Ger Detect ژر دتکت دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Ger Detect ژر دتکتر

فلزیاب های شرکت فیشر نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

دستگاه آب یاب RIVER G3

دستگاه آب یاب RIVER G3 ساخت کمپانی Ger Detect کشور آلمان می باشد . این دستگاه ایده آل برای کشاورزان، محققان، کاوشگران و شرکت‌های بزرگ اکتشاف آب به دلیل انتشار دستگاه کاملاً جدید و بی‌نظیر در سراسر جهان و همکاری با سه سیستم اکتشاف آب زیرزمینی می باشد .

این دستگاه ژئوفیزیک به عمق 1500 متر در زمین و تا 3000 متر مربع برد جلو با قابلیت شناسایی عمق آب در زیر زمین می رسد . دستگاه آب یاب RIVER-G3 یک دستگاه کاملاً جدید و در نوع خود در سراسر جهان است که با سه سیستم برای تشخیص آب های زیرزمینی و چاه های آرتزین استفاده می شود .

همچنین این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های آلمانی دارای گواهینامه CE اروپا بر اساس مشخصات بین المللی علاوه بر آن دارای گواهینامه بین المللی ISO 9001 نیز می باشد .

فلزیاب GOLD SEEKER گلد سیکر

فلزیاب GOLD SEEKER گلد سیکر ساخت کمپانی Ger Detect کشور آلمان می باشد . این گنجیاب دارای ظرفیت بالایی برای تشخیص فلزات گرانبها یا غیر گرانبها در زمان رکورد می باشد .

عمق جستجو در دستگاه Gold Seeker به 3.5 متر زیر زمین می رسد .

دستگاه Gold Seeker یکی از بهترین دستگا ههای آلمانی دارای گواهینامه CE اروپا بر اساس مشخصات بین المللی و گواهینامه بین المللی ISO 9001 می باشد . این گنج یاب دارای سیستم القای پالس برای تشخیص قطعات طلا و سکه های باستانی در زمین است .

هنگامی که فلزیاب GOLD SEEKER روشن است، سیگنالی را به سیم پیچ جستجو ارسال می کند که به نوبه خود سیگنال جریان مارپیچی تولید می کند . این امواج مارپیچی را با بیش از 1000 پالس در ثانیه تقویت می‌کند تا به طلایاب کمک کند تا اعماق بیشتری را پوشش دهد .

و همچنین سیگنال هدف را تجزیه و تحلیل کند تا بفهمد فلز گرانبها با ارزش یا بی ارزش است . از ویژگی های منحصر به فرد این طلایاب ، قابلیت کالیبراسیون آن با زمین و غیره را می دهد .

دستگاه آب یاب RIVER-F-PLUS ریور اف پلاس

دستگاه آب یاب RIVER F PLUS دارای جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ساخت شرکت GER DETECT آلمان می باشد.

شرکت GER DETECT جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات فناوری را در اختیار شما قرار می دهد ، با دقت بالا و تکنیک های شناسایی به پیشرفته ترین دستگاه ها در این دستگاه توسعه داده شده است تا در بین سایر دستگاه های دوربرد اولین باشد و تلاش کمتری برای جستجوگر فراهم نماید .

آب یاب ریور اف پلاس در جستجو و یافتن آب زیرزمینی و چاه های آرتزین استفاده می شود .

فلزیاب ریور اف پلاس یکی از بهترین دستگاه های آلمانی دارای گواهینامه CE اروپا بر اساس مشخصات بین المللی علاوه بر آن دارای گواهینامه بین المللی ISO 9001 نیز می باشد .

دستگاه آب یاب FRESH RESULT 2

دستگاه آب یاب Fresh Result 2 ساخت کمپانی Ger کشور آلمان می باشد، که با دو سیستم تشخیص آب زیرزمینی و چاه های آرتزین زیرزمینی با سیستم حسگر دوربرد و سیستم زمین شناسی کار می کند.

عمق نفوذ این دستگاه تا 1200 متری در زمین و برد جلویی 2000 متری می رسد .

این آشکارساز آب زیرزمینی دارای دو سیستم جستجو است(سیستم حسگر و سیستم زمین شناسی برای تشخیص آب در زمین).

همچنین این دستگاه دارای ویژگی های پیشرفته ای است که میتواند با قابلیت بسیار دقیق و بالا در تعیین نوع آب در صورت (تازه – شور – طبیعی) بودن و با قابلیت تعیین عمق بر حسب متر و سانتی متر کار کند .

اسکنر آلمانی UIG Ground Scanner یو آِ حی

اسکنر آلمانیUIG Ground Scanner با افزودن سیستم‌های بیشتر ، و توسعه ویژگی‌ها با روش‌های حرفه‌ای جدید در گرفتن اهداف با دقت بالا ، و تعیین عمق به روشی آسان‌تر و دقیق‌تر ، دستگاهی جدید در بازار است .

دستگاه UIG GROUND SCANNER در نوع خود در جهان جزء اولین‌ها است ، چرا که برای تسهیل اسکن و تصویربرداری از اهداف ، با سه نوع روش اسکن و تصویربرداری حرفه‌ای با سنسور تصویر برداری چند کاره با روش‌های مدرن ، و بسیار موثر که توسط یک بازوی متحرک با وزن سبک کار می‌کند و عمل اسکن را به خوبی انجام می‌ دهد.

با استفاده از دستگاه UIG GROUND SCANNER امکان جستجو برای فلزات ، گنجینه‌ها ، مقبره‌های باستانی ، راهروها ، تونل‌ها ، غارها و حفره‌های زیرزمینی به راحتی ممکن می‌ باشد .

دستگاه DIAMOND HUNTER دیاموند هانتر

دستگاه DIAMOND HUNTER دیاموند هانتر ساخت کمپانی Ger Detect کشور آلمان می باشد . این دستگاه دارای حسگر های قدرتمند برای کاوش سنگ های قیمتی و الماس میباشد و برد جلوی دستگاه به 2000 متر در سطح زمین و عمق 35 متر در زیر زمین می رسد .

دستگاه Diamond Hunter یکی از بهترین ردیاب های آلمانی است . دوام ، سهولت استفاده ، اندازه کوچک و دقت نتایج آن دستگاه قبل از عرضه به بازار آزمایش شده است .

ردیاب UIG POINTER یو آی جی پوینتر

ردیاب UIG POINTER یو آی جی پوینتر اولین آشکارساز است که بین گنج ها و فلزات اساسی تمایز قائل می شود . از آنجایی که ردیاب طلای Uig را می توان یک ردیاب همه کاره در نظر گرفت، می توانید در هر مکان و برای هر هدفی از آن استفاده کنید .

اگر ردیاب UIG POINTER دارای چنین فناوری است، به لطف همکاری بین GER DETECT و UIG DETECTORS است . این به ویژه برای مکان های بسیار معدنی مناسب است زیرا در تشخیص طلا از سایر فلزات مشکلی نخواهد داشت .

در نهایت، به لطف سیگنال های صوتی، به شما امکان می دهد از نوع فلزات شناسایی شده مطلع شوید . یک صدای خاص شما را از وجود فلزات ساده آگاه می کند و اگر طلا را شناسایی کرده باشید صدای دیگری شنیده می شود. اگر به دنبال بهترین فلزیاب در اطراف هستید ، هیچ چیز بهتر از Uig Point نیست .

ایده آل برای جستجوی طلا، به شما امکان می دهد قطعات را از سایر فلزات کم قیمت و غیر گرانبها تشخیص دهید . به عبارت دیگر، این ردیاب طلا قطعات طلا را شناسایی می کند تا شما مجبور نباشید جایی را حفاری کنید .

ردیاب GOLD HUNTER SMART گلد هانتر اسمارت

ردیابGOLD HUNTER SMART گلد هانتر اسمارت یکی از محصولات کارخانه های آلمانی Gear Detect می باشد . فلزیابی با سیستم سنجش از دور ، برای تشخیص طلای مدفون ، طلای خام ، نقره و حفره های زیرزمینی تا عمق 50 متری زیرزمین است . دستگاه هوشمند Gold Hunter دارای ویژگی های متعددی برای جستجوی طلا، گنج های مدفون، فلزات گرانبها و الماس در زمین است .

دستگاه هوشمند Gold Hunter دارای ویژگی های متعددی برای جستجوی طلا ، گنج های مدفون ، فلزات گرانبها و الماس در زمین است . ردیاب گلد هانتر اسمارت سرعت فوق العاده در گرفتن اهداف و مکان یابی دقیق آنها سیستم تعیین عمق هدف به راحتی و با دقت بالا، سیستم تعیین قاره ای که در آن جستجو می شود .

ردیاب EASY WAY SMART ایزی وی

دستگاه ردیاب EASY WAY SMART ایزی وی ساخت کمپانی Ger کشور آلمان کوچکترین فلزیاب دنیا می باشد . این دستگاه با سیستم تصویربرداری سه بعدی و سیستم مکان یاب دوربرد کار می کند .

عمق جستجو در دستگاه Easy Way Plus با قابلیت تعیین عمق بر حسب متر و سانتی متر در زمین به 18 متر زیر زمین می رسد . با ردیاب Easy Way Smart، می توانید مخفیانه گنجینه های پنهان را در زیر زمین جستجو و پیدا کنید ،

زیرا دستگاه ایزی وی برای جستجوگران و جویندگان گنج در مخفیانه طراحی شده است . این طلایاب با وجود اندازه کوچک در نوع خود بی نظیر است و می توانید به راحتی آن را پنهان کنید ، اما با دقت از اهداف زیرزمینی عکاسی میکند و بر روی برنامه 3D Ger Analyzer کار می کند .

نقد و بررسی اجمالی

فلزیاب نقطه زن GOLDEN WAY

این دستگاه فلزیاب نقطه زن GOLDEN WAY دستگاهی با سیستم الکترومغناطیسی خودکار پیشرفته (VLF) که بین فلزات گرانبها ، و غیر گرانبها تمایز قائل می شود و برای تشخیص طلای مدفون شده در زیر زمین ، طلای خام و سکه های باستانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد .

دستگاه Golden Way Device ساخت کمپانی Ger Detect کشور آلمان می باشد .

این طلایاب دارای ظرفیت بالایی برای تشخیص فلزات گرانبها یا غیر گرانبها در زمان رکورد می باشد . عمق جستجو در این دستگاه به 3 متر زیر زمین می رسد .

و یکی از بهترین نوآوری های آلمان با گواهینامه CE اروپا بر اساس استانداردهای بین المللی می باشد .

فلزیاب Titan 400 Smart تایتان

فلزیاب Titan 400 Smart تایتان با طراحی کاملا جدید که اولین دستگاه در نوع خود، در جهان است . برای کارکرد آسان در انواع خاک و سخت ترین شرایط آب و هوایی می باشد .

و با فناوری کالیبراسیون خودکار می تواند از انواع سنگ های معدنی اعم از سنگ های رسوبی، دگرگونی و آذرین عبور کند . شعاع کاوش این دستگاه 3000 متر و عمق کاوش آن 25 متر است .

گنج یاب Deep Seeke دیپ سیکر

گنج یاب Deep Seeke دیپ سیکر اولین دستگاه گنج یاب در نوع خود است که دارای 5 عملکرد همزمان می باشد .

این دستگاه فلزیاب آلمانی قادر است تا سنگ معدنی فلزات ، رسوبات و سنگ های داغ را با استفاده از سیستم کالیبراسیون اتوماتیک ( automatic calibration technology ) نادیده بگیرد و باعث می شود تا خطای اپراتور به پایین ترین حد خود برسد .

سیستم یون یاب این دستگاه قادر است تا مناطق دارای یون که در اطراف طلای دفن شده به وجود می آید را شناسایی کند . برای این کار کافیست تا دستگاه را از راست به چپ و 180 درجه حرکت دهید ، شنیدن صدای بوق و نمایان شدن یک مکان نما بر روی صفحه نمایش نشانه پیدا شدن هدف است .

با بالا و پایین کردن دستگاه به دنبال صدای بوق بروید و تند شدن صدای بوق نشان دهنده این است که هدف درست زیر پایتان قرار دارد .

اسکن سه بعدی زیر زمین در فلزیاب Deep Seeker به آسانی فشار یک دگمه انجام می شود و شما میتوانید یک تصویر سه بعدی از اهداف زیر زمین را به دست آورید که شاما ابعاد، شکل ظاهری و عمق هدف است .

دستگاه فلزیاب تصویری انواع حفره های زیر زمیی، ورودی مقبره ها، اتاقک های مخفی و … را نیز می تواند کشف کند .

نقد و بررسی اجمالی

ردیاب TITAN 500 SMART تایتان اسمارت

ردیاب TITAN 500 SMART تایتان اسمارتبا چهار سیستم جستجوی مختلف کار می‌کند .

ویژه کشف طلا، فلزات گرانبها، گنجینه‌های مدفون، الماس و سنگ‌های قیمتی در زیر زمین ساخته شده است .

دستگاه TITAN 500 SMART، با افزودن سیستم‌های پیشرفته و توسعه ویژگی‌های دستگاه با تکنیک‌های حرفه‌ای جدید در گرفتن اهداف از فواصل دور با دقت بالا و تعیین عمق به صورت ساده تر و آسان تر، بهترین راه و دقیق ترین ردیاب الماس است .

فلزیاب Titan ger 1000 تیتیان جر

فلزیاب Titan ger 1000 تیتیان جر یک دستگاه ۵ کاره و مناسب برای گنج یابی ، الماس یابی ،کاوش انواع فلزات و آب های زیر زمینی است . همانطور که می دانید شرکت های آلمانی پیشروترین کمپانی های فعال در صنعت ساخت فلزیاب و گنج یاب هستند و دستگاه های تولیدی آنها در مقایسه با سایر کشورها از کیفیت و دقت بسیار بالاتری برخوردار می باشند .

شرکت GER DETECT آلمان از سال ۱۹۸۷ در زمینه ساخت انواع فلزیاب ، طلایاب ، الماس یاب و غیره فعال است . در ۲۰ سال گذشته به عنوان یک کمپانی خلاق و پیشرو در ساخت انواع تجهیزات گنج یابی در بین کاوشگران شناخته می شود .

در این پست قصد معرفی یکی از مشهور ترین تولیدات این شرکت یعنی فلزیاب TITAN GER 1000 را داریم که با استقبال بی نظیری همراه شد .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب Ger Detect ژر دتکت

در حالت کلی ، شرکت Ger Detect ژر دتکت دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور آلمان نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا Ger Detect ژر دتکت نیز مانند اکس پی جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های ردیاب ، محصولات شرکت Ger Detect ژر دتکت بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در بیابان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

 

ارسال دیدگاه