محصولات فلزیاب شرکت GRT جی آر تی

محصولات فلزیاب شرکت GRT جی آر تی

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت GRT جی آر تی صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت GRT جی آر تی

دستگاه های فلزیاب شرکت GRT جی آر تی به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های محصولات فلزیابGRT جی آر تی در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه هایGRT جی آر تی دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت GRT جی آر تی

فلزیاب های شرکت GRT جی آر تی نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین دستگاه این شرکت از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و آن را را به خوبی تعریف کنیم .

دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب تصویری Great 5000 گریت

فلزیاب تصویری Great 5000 گریت محصول کمپانی جی آر تی آلمان می باشد .

اولین دستگاه جهان با آخرین فناوری در دنیای سخت افزار بوده و برای کشف طلا و گنج های مدفون 50 متر زیر زمین مناسب می باشد .

اسکنر 5000 گریت دستگاهی جامع برای تشخیص اهداف مدفون شده مختلف مانند فلزات، طلا می باشد .

قابلیت های مهم دستگاه اسکنر زمین Great 5000

  • عمق نفوذ 40 متر
  • مجهز به مدار سیم کشی
  • انتقال داده اطلاعات توسط USB
  • شامل دکمه پاور
  • کنترل پایه صفحه نمایش
  • دارای شارژر و تبلت
  • هدفون
  • حسگر فوق العاده
  • فیلم آموزشی
  • کارت گارانتی دستگاه
  • ضمانت نامه 5 ساله
  • زبان های موجود (عربی _ انگلیسی)

سیستم های جستجوی مختلف در فلزیاب تصویری Great 5000 گریت

  1. سیستم یونی دوربرد
  2. سیستم الکترومغناطیسی
  3. سیستم نقشه برداری زمینی 3 بعدی
  4. سیستم تمایز بین فلزات
  5. سیستم تصویربرداری افقی مستقیم
  6. سیستم تصویربرداری مستقیم عمودی

قیمت فلزیاب تصویری Great 5000 در بازار ایران به خاطر نوسانات نرخ ارز ، موانع قانونی واردات فلزیاب ، تحریم های بین المللی و هزینه حمل و نقل نوسان دارد .

لذا برای استعلام قیمت روز گنج یاب تصویری گریت 5000 با شرکت اهورا فلزیاب تماس بگیرید .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت GRT جی آر تی

در حالت کلی ، شرکت GRT جی آر تی همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در دنیای فلزیابی نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا شرکت GRT جی آر تی نیز مانند اکس پی جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های مگنومتر ، محصولات شرکت ترو ویدو بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه