محصولات فلزیاب شرکت HiraDedektor هیرا دتکتورز

محصولات فلزیاب شرکت HiraDedektor هیرا دتکتورز

به طور کلی شرکت های زیادی وجود دارند که به طراحی و تولید فلزیاب پرداخته اند . در مقاله های پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره فلزیاب شرکت HiraDedektor هیرا دتکتورز صحبت کنیم . این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد فلزیاب شرکت HiraDedektor هیرا دتکتورز

دستگاه های شرکت HiraDedektor هیرا دتکتورز به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های شرکت HiraDedektor هیرا دتکتورز در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های هیرا دتکتورز دارای چهار مدل جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت HiraDedektor هیرا دتکتورز

فلزیاب های شرکت هیرا دتکتورز نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

ردیاب LRL 1000 ال ار ال ۱۰۰۰

ردیاب LRL 1000 ال ار ال ۱۰۰۰ یکی دیگر از محصولات بی نظیر شرکت hiradedektor می باشد که با استفاده از ویژگی و فناوری خود یکی از محبوب ترین ردیاب ها می باشد .

این ردیاب دارای باتری قدرتمند 9 ولتی می باشد که می توان بدون وقفه مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید بدون این که  نگران باشید که باتری این دستگاه  ضعیف یا تمام شود همچنین کم حجم و سبک بودن این دستگاه باعث می شود تا بتوانید در هر مکانی که میخواهید کاوش انجام دهید .

از ویژگی های ردیاب ال ار ال هزار می توان به دارای برد و شعاع مناسب برای اهداف قدیمی ، دارای حساسیت زیاد به طلا، نقره و مس ، دارای عملکرد ساده و مناسب ، ۲ سال گارانتی و خدمات پس‌ از فروش ، حساسیت به استخوان ، عدم حساسیت به سفال های کوره دیده ، عدم حساسیت به سفال ، عدم واکنش به فلزات سطحی و عدم حساسیت به آهن اشاره کرد .

ردیاب LRL 1000 PRO ال ار ال ۱۰۰۰ پرو

ردیاب LRL 1000 PRO ال ار ال ۱۰۰۰ پرو محصول هیرا دتکتورز ترکیه می باشد . طلایاب ال آر ال ۱۰۰۰ به طور همزمان از دو نوع سیگنال و چند ساختار استفاده می کند .

این قابلیت دستگاه ردیاب ال آر ال ۱۰۰۰ را به یک ردیاب قدرتمند تبدیل کرده است . ردیاب LRL 1000 PRO با داشتن عمق کاوش ۹ متری و قدرت شعاع زنی بالا میتواند ، برای کیف اهدافی اعم از فلزات با ارزش و دفینه ها و مواد باستانی و غیره بپردازد.

با این سیستم کاربران به راحتی قادر خواهند بود اهداف را در شعاع عملکرد این دستگاه ردیابی کنند . از طریق ردیاب LRL 1000 PRO میتوان مکان های مختلف را مورد کاوش قرار داد ، و در زمین های مختلفی اعم از شوره زار ، مناطق تایگا ، بیابانی و کوهستانی و دیگر موارد ، آن را استفاده نمود . با قدرت تفکیک بالای این ردیاب ، می توان در مکان هایی با الودگی بالا و زیاد نیز به کاوش پرداخت ، و وجود فلزات بی ارزش و مواد معدنی و زائد تاثیری در عملکرد این دستگاه نداشته باشد .

ردیاب LRL 5000 ال ار ال 5000

ردیاب LRL5000 ال ار ال 5000 از محصولات شرکت هیرا دکتورز یکی از بهترین دستگاها و سیستم های فلزیابی می باشد که دارای تکنولوژی بالاست به طوری که با داشتن قدرت جستجوی 2000 متری و عمق کاوش 10 متری میتواند تمام اهداف را در هر نقطه ای با هر نوع جنس زمین کشف و به اطلاع اپراتور برساند .

این دستگاه قادر به شناسایی فلزات طلا و نقره و برنز است . استفاده همزمان از دو نوع سیگنال و چند ساختار این دستگاه را به یک ردیاب قدرتمند تبدیل کرده است . با این سیستم کاربران به راحتی قادر خواهند بود اهداف را در شعاع عملکرد این دستگاه آشکار و کشف کنند .

گراند بالانس دقیق کلیه ذرات و آلودگی های خاک برطرف می کند و کاربران می توانند به راحتی فلز مورد نظر را جستجو کنند . و از این طریق مشکلی را که بسیاری از ردیاب های موجود با آن مواجه هستند را برطرف کنند . سپس این آرامش را به کابر می دهد تا هدف مورد نظر را با اطمینان کاوش کند . سیگنال های این فلزیاب به قدری قوی هستند که میتوانند اهداف را در داخل محفظه های مختلف همچون صندوقچه ها و … نیز کشف کنند .

نتیجه گیری شرکت HiraDedektor هیرا دتکتورز

در حالت کلی ، شرکت HiraDedektor هیرا دتکتورز همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در دنیای فلزیابی نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور های متفاوت کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا هیرا دتکتورز نیز مانند نمفیس جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه ردیاب های دستی و شعاع زن ها محصولات شرکت هیرا دتکتورز بی نظیر می باشد . توی نقطه زنی نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه