محصولات فلزیاب شرکت MWF ام دبلیو اف

محصولات فلزیاب شرکت MWF ام دبلیو اف

به طور کلی شرکت های زیادی وجود دارند که به طراحی و تولید فلزیاب پرداخته اند . در مقاله های پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت MWF ام دبلیو اف صحبت کنیم . این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت MWF ام دبلیو اف

دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت MWF ام دبلیو اف به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های شرکت MWF ام دبلیو اف در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های MWF دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت MWF ام دبلیو اف

فلزیاب های شرکت MWF ام دبلیو اف نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب MF 9700 QUINARY ام اف

فلزیاب MF 9700 QUINARY ام اف روی دقیق ترین و مدرن ترین سیستم های تشخیص چندگانه کار می کند ، که نتایج قابل اعتماد و یکپارچه ای را در مورد اهداف زیر زمینی به شما می دهد .
MF 9700 QUINARY در زمینه کشف و اکتشاف طلا، گنجینه ها، مواد معدنی، حفره ها و آب های زیرزمینی تخصص دارد .

و بین آنها تمایز قائل شده و مکان های آنها را در چندین تحقیق مختلف درباره اهداف، انواع ، اندازه و عمق نیز تعیین می کند .
نرم افزاری پیشرفته، با کنترل سریع و آسان همه ی تنظیمات دستگاه و سیستم .
طراحی ارگونومیک و شکل ساده به شما قدرت جستجو و پیمایش با وزن سبک و سهولت استفاده را می دهد ، که نقش مهمی در نتایج سریع و بدون عارضه دارند .

ردیاب یونی Gold Line گولد لاین

ردیاب یونی Gold Line گولد لاین میتواند طلاهای قدیمی که برای مدت زمان زیادی در خاک مانده است را از فاصله نسبتا زیاد تشخیص بدهد . وجود انواع فلزات سطحی و آهنی می تواند در عملکرد هر ردیابی تاثیر منفی داشته باشد ، تنها استفاده از ردیاب های یونی است که به فلزاتی مانند آهن و سایر فلزات سطحی حساسیتی ندارند .

طلا از جمله فلزاتی است که کمیاب بودن آن سبب شده است که در طول تاریخ همیشه فلز مطلوب باشد و جزو کالاهای سرمایه ای محسوب شود . طلا اگر مدت زمان زیادی در خاک بماند یونیزه می شود و اما یونیزه شدن پروسه ای است که در طلا و نقره اتفاق می افتد .

ردیاب Gold Radar گولد رادار

ردیاب Gold Radar گولد رادار هوشمند با تکنیک های مدرن عملیاتی و ردیابی برای کشف و جستجوی طلای مدفون در زیر زمین ، نوآوری علمی جدید و پیشرفته در جهان دستگاه های تشخیص یونی و راداری که در زمینه کشف طلا تخصص دارند .

فلزیاب و ردیاب یونی گولد رادار میتواند طلای یونیزه را از فاصله دور ردیابی نماید . این ردیاب می تواند یون های منفی ساطح شده از طلا را با تولید یون های مثبت ردیابی نماید .

فلزیاب Gold Radar گولد رادار برای ردیابی طلای مدفون در خاک است که حداقل 35 سال از ماندگاری و یونیزه شدن آن سپری شده باشد . فلزات غیر طلا و نقره و یا فلزات آهنی که برای مدت زیادی در خاک می‌مانند اکسیده می‌ شوند و فلزاتی مانند طلا و نقره که برای مدت زمان زیادی در خاک می‌ مانند یونیزه می‌ شوند .

ردیاب آنتنی Spark اسپارک

ردیاب آنتنی Spark اسپارک برای ردیابی فلزات با ارزش مانند طلا و نقره و مفرغ و فضای خالی مورد استفاده قرار می گیرد . فلزیاب و ردیاب آنتنی اسپارک بر اساس تکنولوژی LDS عمل می نماید .

تکنولوژی ال دی اس بر مبنای سنس و دریافت سیگنالهای فلزات متفاوت عمل می نماید . این ردیاب به صورت 360 درجه عمل می‌نماید . ردیاب اسپارک برای کشف اهداف مورد نظر از ارسال و دریافت سیگنال و تکنولوژی HSW استفاده می نماید .

که قادر است اهداف انتخابی را با دقت بالایی تشخیص بدهد . با استفاده از تکنولوژی ATS میتوان تاثیر عوامل محیطی و مواد معدنی و کانی ها را به حداقل رساند . وجود فیلترهای داخلی در دستگاه امکان خطایی دستگاه که ناشی از وجود سنگهای آهنی و مواد معدنی است به حداقل می رساند و باعث بهبود دقت بیشتر ردیاب اسپارک می شود .

از مزایای ردیاب آنتنی اسپارک سادگی و نداشتن تخصص و تجربه در استفاده از آن است . این ردیاب را می توان به راحتی حمل کرد و در هر مکانی مورد استفاده قرار داد . در زمین هایِی با درصد بالایی از مواد معدنی و کانیها به راحتی میتوان از ردیاب اسپارک استفاده نمود . در ردیاب اسپارک از ارسال و دریافت سیگنال برای یافتن اهداف انتخابی استفاده می شود . اندازه و حجم فلز و هم چنین نوع آن می تواند در میزان شعاع و برد ردیاب و عمق هدف تاثیر مثبت و منفی داشته باشد .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت MWF ام دبلیو اف

در حالت کلی ، شرکت شرکت MWF ام دبلیو اف همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است .

در دنیای فلزیابی نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کل کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا ام اف نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد .

هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه