محصولات فلزیاب شرکت TeroVido ترو ویدو

محصولات فلزیاب شرکت TeroVido ترو ویدو

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت TeroVido صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت TeroVido ترو ویدو

دستگاه های فلزیاب شرکت GDI جی دی آی به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت GDI جی دی آی در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های جی دی آی دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت TeroVido ترو ویدو

فلزیاب های شرکت جی دی آی نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب تصویری Tero Vido ترو ویدو 3 بعدی

فلزیاب تصویری Tero Vido ترو ویدو 3 بعدی به طور خاص برای باستان شناسان، گنج یابان، مهندسان شهرسازی و محققان زمین شناسی طراحی شده و از موارد زیر پشتیبانی می کند .

کارکرد فوق العاده‌ی فلزیاب تصویری 3 بعدی ترو ویدو تنها یکی از دلایلی ست که آن را به فلزیاب تصویری منحصر به فردی تبدیل کرده است .

مهم نیست به دنبال چه نوع اشیاء پنهانی می گردید ، مادامی که آن شیء خیلی کوچک نباشد و یا با محیط پیرامون خود همجنس نباشد ، آشکارساز سه بعدی TERO VIDO می تواند به شما در کشف آن کمک نماید .

آپدیت‌های رایگان منظم نرم افزار، بهترین عملکرد را برای کاربر تضمین می کند . فلزیاب تصویری ۳ بعدی ترو ویدو شامل نرم افزار و دو سنسور زمینی است . اطلاعات سنسور زمینی به صورت بی سیم به گیرنده منتقل می شود که به PC یا تبلت شما متصل است .

Tero Vido یک دستگاه چند سنسوره پیشرفته است که اساسا هر کاربری را قادر می سازد ، به راحتی و به سرعت به کشف و شناسایی این ناهنجاری ها در زمین بپردازد .

مشخصات فلزیاب تصویری Tero Vido ترو ویدو 3 بعدی

بطور معمول و به خصوص در کارهای ساختمانی، فعالیت های عمرانی ، مهندسی زیر زمینی و ساخت و ساز جاده ای اتفاق می افتد که کابلها، لوله ها یا حفره ها صدمه ببینند یا نابود شوند . این مسأله بیشتر به این دلیل است که موقعیت دقیق آنها مشخص نیست ، و یا هیچ دانشی در مورد اشیاء در زمین وجود ندارد .

افزون بر هزینه های بالای تعمیرات، تاخیر در پروژه در حال ساخت، و خطرات احتمالی برای مردم و ماشین آلات بخاطر کابل های برق باز می گردد و یا نشت گاز نیز وجود دارد .

علاوه بر این چالش های خاص در طول ساخت و ساز، برای مهندسان برنامه ریزی در دوره طرح ریزی تا ساخت بسیار مهم است که در مورد هر چیزی در زمین که می تواند در روند ساخت و ساز موثر باشد آگاهی داشته باشند .
یکی دیگر از کاربرد های آن برای ابزارهای اندازه گیری ژئوفیزیک، جستجوی کابلها و لوله ها جهت تعیین عمق و موقعیت آنهاست .

همچنین در امور امنیتی یا خدمات نظامی تشخیص تونلهای پنهان، مخفیگاه ها و یا محل های ذخیره سازی زیرزمینی، دستگاهی جالب توجه است . به خصوص برای اهداف صنعتی ، این سیستم ،  در آلمان توسط یک تیم از مهندسین و متخصصین نرم افزار با سال ها تجربه در صنعت توسعه می باشد و تولید شده است .
سیستم ثبت اختراع توسط Tero Vido ، متشکل از سنسورهای خاص و یک نرم افزار اختصاصی می باشد . یک طرح کاملا جدید و پیشرفته که طرز کار آسان ، دقت و مقاومت زیادی دارد .

اسکنر expander اکسپندر ترو ویدو

اسکنر expander اکسپندر ترو ویدو ساخت شرکت ترو ویدو آلمان است . دستگاهی است بسیار کاربردی برای شناسایی و تشخیص فلزات با ارزش مانند طلا و نقره .

دستگاهی کاملا تخصصی برای کشف گنج ها و دفینه های زیر زمینی . میزان حساسیت این دستگاه گنج یاب به مواد معدنی در حد صفر است .

دستگاه اسکنر و فلزیاب اکسپندر شرکت ترو ویدو آلمان قادر است تصویری سه بعدی از اهداف فلزی و فضاهای خالی تا عمق ۲۵ متر را نمایش بدهد .

میزان دقت دستگاه در تشخیص اهداف واقعی از اهداف غیر واقعی بسیار عالی است بر خلاف دستگاه روور یو سی که تقریبا دستگاهی مشابه با اسکنر اکسپندر است در این دستگاه می توان فلزات را از غیر فلزات تشخیص داد .

میزان نفوذ دستگاه تصویری اکسپندر در خاک بسیار بهبود یافته است . دستگاه قادر است اهداف کوچک و بزرگ را با کمترین خطا تشخیص بدهد . هر اندازه اهداف قدیمی تر باشد تشخیص این دستگاه نیز بدون خطاتر است .

یکی دیگر از مشخصات اسکنر اکسپندر ارائه تصویری دقیق از اهداف است که تا اندازه ای به اپراتور کمک می کند تا تصویری تا اندازه ای واقعی بدست دهد .

مشخصات اسکنر expander اکسپندر ترو ویدو

دستگاه اسکنر اکسپندر شرکت ترو ویدو آلمان علاوه بر فلزات توان تشخیص فضاهای خالی و تونل ها و راهروهای قدیمی را نیز داراست .

این فلزیاب می تواند مقبره های زیر زمینی و دالان ها و راهروهای مخفی را به خوبی مشخص نماید . کشفتونل ها تا عمق ۲۵ متری برای این اسکنر سه بعدی کار چندان سختی نیست . علاوه بر یافتن مکان تونل های زیر زمینی می توان حجم و اندازه تونل را نیز بدست آورد .

دستگاه دارای وسیله ای است که سنسوری حرارتی است که می تواند تغییرات حرارتی در سطح را اندازه گیری نماید . سپس هر گونه تغییر دمایی را نشان بدهد . از این وسیله حرارتی می توان برای یافتن فضاهای خالی نیز استفاده نمود . مخصوصا در مناطقی که فضای خالی در وسط صخره های بزرگ و غیر قابل دسترسی باشد .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت TeroVido ترو ویدو

در حالت کلی ، شرکت ترو ویدو همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در قاره اروپا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا ترو ویدو نیز مانند اکس پی جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های مگنومتر ، محصولات شرکت ترو ویدو بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

 

 

ارسال دیدگاه