اسکنر فلزیاب Okm Rover c4 روور سی فور

اسکنر فلزیاب Okm Rover c4 روور سی فور

اسکنر فلزیاب Okm Rover c4 روور سی فور ساخت آلمان است . اصول کارکرد این دستگاه بر اساس ارسال سیگنال های الکترو مغناطیسی و بازخورد آن به سیستم این دستگاه می باشد .

روور سی 4 نیو ادیشن از تولیدات سری اف اس فیوچر کمپانی او کی ام آلمان است . این دستگاه اسکنر تلفیقی از دو مدل از دستگاه های ساخت این شرکت است .

اسکنر روور یو سی و فایندر Cave این گنج یاب قادر به کشف انواع فلزات در اعماق و فضاهای خالی درون لایه های مختلف خاک است .

این اسکنر قادر به نفوذ تا عمق شانزده متر در اعماق خاک برای کشف حفره ها و عمق 12 متر برای کاوش فلزات است . این اسکنر از استقبال خوبی در میان کاربران بین المللی و همچنین کشور ما برخوردار است .

و از سری دستگاه های بسیار معتبر شرکت او کی ام آلمان می باشد . اصول کارکرد این دستگاه بر اساس ارسال سیگنالهای الکترومغناطیسی و بازخورد آن به سیستم این دستگاه می باشد .

گنجیاب تصویری اسکنر فلزیاب Okm Rover c4 روور سی فور

از امکانات این اسکنر علاوه بر کشف فلزات گرانبها ، قابلیت کشف لایه های متفاوت در اعماق مختلف زمین است .

بدین ترتیب لایه های متفاوت مانند حفره ها و غارها ، فضاهای توخالی و گسل های زیر زمین با این دستگاه قابل کاوش است و اطلاعات علمی خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد .

همچنین برای کشف عوارض و ناهمواریهای زمین کاربرد دارد . و جستجوگران با توجه به نوع کاوش خود قادر به کشف مناطق مختلف از قبیل ، گورهای قدیمی ، گنجینه های مدفون ، بافت سنگی ، خط لوله ، کابل های برق و مخزن های زیرزمین در لایه های متفاوت خاک خواهند شد .

با کمک این دستگاه و دقت عمل آن کاربران بدون حفاری در اعماق مختلف ، فلزات باارزش و گنجینه ها را در لایه های مختلف شناسایی می کند و پس از تفسیر نتایج و اطمینان از کشف اقدام به حفاری می نمایند .

به همین علت در میزان زمان جستجوگران صرفه جویی می شود و مناطقی که امکان کشف دارند از مناطق دیگر تفکیک می شود . به دلیل کاربری آسان این اسکنر این دستگاه از استقبال خوبی در بین کاوشگران برخوردار است و به سرعت کار با این دستگاه را فرا می گیرند .

مشخصات اسکنر فلزیاب Okm Rover c4 روور سی فور

  • دارای انواع زبان های بین المللی
  • مجهز به کیف سبک و مخصوص برای حمل سنسور Super
  • دارای جعبه بسیار محکم و ضد نفوذ آب برای حمل دستگاه
  • همراه با یک دستگاه رایانه (لبتاپ) جهت بررسی و تفسیر دیتا
  • مجهز به لامپ بکلایت منو برای کار در شب و دید بهتر پنل دستگاه
  • دقت عمل بالا برای استفاده در معادن فلزی و خاکهای معدنی با غنای زیاد
  • قابلیت استفاده آسان و ارگونومیک به دلیل طراحی متناسب با فیزیک انسان
  • دارای لامپ ال ای دی برای تامین روشنایی در محیط های تاریک و درون معادن
  • دارای نرم افزار قدرتمند سه بعدی ویژولایزر برای تفسیر و تحلیل داده های سه بعدی
  • قدرت بی نظیر در تفکیک و طبقه بندی انواع فلزات و خواص الکترو مغناطیسی طلا و نقره
  • تکنولوژی Super سنسور برای تصویربرداری سه بعدی و تشخیص و تفکیک داده های متفاوت
  • قدرت کشف اعماق و حفره ها تا شانزده متر برای فضاهای خالی و 12 متر برای انواع فلزات مختلف
  • قابلیت اندازه گیری و سنجش الکتریکی خاک برای کاوش فضاهای خالی مانند حفره ، غارها و تونل های خاکی و گورهای قدیمی

ویژگی های اسکنر فلزیاب Okm Rover c4 روور سی فور

این اسکنر مجهز به مدار داخلی مگنتومتر برای کشف فلزات متفاوت و دارای آهن است . از این امکان برای بررسی بهتر محیط مورد کاوش استفاده می شود .

که قبل از تصویربرداری و اسکن با کمک مگنتومتر محیط مورد جستجو بررسی می شود و برای کشف اهداف فلزی گرانبها ، اهداف آهنی که در نتیجه نهایی دستگاه تاثیرات منفی و اشتباه دارد حذف می گردد .

در حالت گراند اسکن نوعی پیمایشگر و سنجیدن داده متفاوت است که پس از بررسی و تفسیر نتایج ، در حافظه دستگاه ذخیر می گردد . با این مود جستجوگران پس از تصویربرداری و اسکن سه بعدی از محیط برای بررسی بیشتر دیتای متفاوت را ذخیره می کند ، و پس از ارزیابی موفق به کشف جنس فلز و عمق دفینه ها خواهند شد .

با مود فایندر با کمک امواج الکترو مخناطیس دستگاه برای کشف فضاهای توخالی تا شانزده متر قادر به جستجو است. همچنین در هر بار اسکن و تصویربرداری از محیط میتوان تا چهارصد متر مربع را بدون تغییر مکان و جابجایی دستگاه اسکن سه بعدی کرد و به تحلیل نتایج پرداخت .

انتقال و ترانسفر اطلاعات اسکنر فلزیاب Okm Rover c4 روور سی فور

برای تجزیه و تحلیل داده های ثبت شده اطلاعات مموری دستگاه به سادگی قابل انتقال و ترانسفر است . تا بتوان پس از بررسی نوع فلز و عمق مکان و مختصات آن را کشف نمود . همچنین با کمک سوپرسنسور و خواص الکترومغناطیس فلزات کاره تفکیک و تشخیص و طبقه بندی فلزات آهنی و دسته غیر آهنی ساده شده.و اطلاعات کسب شده به طور رئال تایم و همزمان در رایانه مورد پردازش قرار گرفته و نتیجه آن ارائه می شود .

نتیجه گیری اسکنر فلزیاب Okm Rover c4 روور سی فور

در حالت کلی ، شرکت او کا ام همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در دنیای فلزیابی نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا محصولات فلزیاب OKM او کا ام نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها ، محصولات شرکت نوکتا بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه