دستگاه فلزیاب Lorenz DeepMax X6 لورنز دیپ مکس

دستگاه فلزیاب Lorenz DeepMax X6 لورنز دیپ مکس

فلزیاب لورنز دیپ مکس Lorenz DeepMax X6 به تنظیمات و کنترل زیادی نیاز ندارد و میزان کردن دستگاه روی تنظیمات کارخانه بهترین نتایج را تضمین خواهد نمود .
دستگاه لورنز برای کارهای جستجوی حرفه ای و تعیین موقعیت گنج ها در عمق زیاد مورد استفاده قرار می گیرد . کویل های جستجوی متفاوتی می توانند به این دستگاه نصب شوند . و مناطق گسترده و بزرگتری می تواند با کویل های چارچوبی و قالبی بطور موثر مورد جستجو قرار گیرد .
آب های شور، انواع متفاوت زمین و تغییر دما تاثیر بسیار کمی بر محدوده و دامنه تشخیص این دستگاه دارد . زمانی که درجستجوی اشیای بزرگی هستید ممکن است اشیای کوچکی مانند سوزن ، تکه فلزات توسط دستگاه نادیده گرفته شوند یا به عنوان اشیای کوچک ناخواسته نشان داده شوند .

این دستگاه زمانی که با کویل های کوچک جستجو را در عمق زیاد انجام می دهید نیز بسیار عالی عمل می کند . این دستگاه ها از حساس ترین و بهترین انواع فلزیاب موجود می باشد . دستگاه نتیجه سالها تحقیق و مطالعه می باشد .
فلزیاب های لورنز دیپ مکس انواع تخصصی هستند که برای شناسایی سکه های تک، نهانگاه های مدفون ، و گنج های طلا و نقره پنهان مورد استفاده قرار می گیرند .
فلزیاب های لورنز عملاً تمامی مواد معدنی زمین را رد می کنند . هر دو نوع فلزیابهای لورنز قادر به تشخیص طلا، نقره، برنز، و اشیای بزرگتر در عمق زیاد می باشند . فلزیاب های لورنز از نوع ارسال کننده پالس می باشند و این سیگنال تقویت می گردد تابتواند سیگنال را تا عمق بیشتری از خاک بفرستد .

مشخصات دستگاه فلزیاب Lorenz DeepMax X6 لورنز دیپ مکس

فلزیاب لورنز دیپ مکس دارای یک ثبت کننده داده های ۳بعدی داخلی و توکار و GPS اضافی با وسیله ذخیره سازی USB برای بسته نهایی جستجوی گنج می باشد .
یک مدار الکتریکی برای تشخیص این تغییر ولتاژ های ضعیف لازم است و باید این سیگنال خاص را جدا نماید . همچنین این سیگنال باید تقویت شود تا یک نوسان سنج کنترل کننده ولتاژ که سیگنال صوتی را زمانی که فلز نزدیک به کویل می باشد .
توسط هدفون یا بلندگوی داخلی و توکار بوجود آورد . جریان های فوکوی در اجسام فلزی توسط میدان اولیه دارای پالس، بسته به میزان رسانایی شیء فلزی از بین می رود .
بنابراین دسته بندی مدار یک تاخیر زمانی در تشخیص جریان فوکوی دریافتی در طی یک دوره زمانی مشخص ایجاد می کند . بعلاوه زمانی که کویل DD مورد استفاده قرار می گیرد .

ویژگی های دستگاه فلزیاب Lorenz DeepMax X6 لورنز دیپ مکس

یک علامت آهنی یا غیرآهنی بودن ferrous / non- ferrous برای هر شیء تشخیص داده شده وجود دارد . این اطلاعاتی از نوع آهن احتمالی فراهم می آورد .
که همزمان با شنیده شدن علامت صوتی بوده و به تشخیص محل و اندازه شیء دفن شده کمک می کند . جی بی اس پالسی بطور خاص برای جستجو در عمق مناسب می باشد .
عملکرد این وسیله الکترونیکی طوری طراحی شده است . که تحت تاثیر آب های شور ، اکثر انواع زمینهای معدنی یا تغییرات دما قرار نمی گیرد و سیگنالهای زمین را حذف می کند .
بنابراین فلزیاب های لورنز دیپ مکس وسیله ای مطمئن برای تعیین موقعیت اشیای فلزی در عمق زیاد حتی تحت شرایط محیطی بسیار بد می باشد .
جی بی اس اصل پالس و ضربه دارای مزیت استفاده از کویل های دارای قطر بیشتر و قدرت ارسال بالاتر می باشد . کویل های بزرگ دامنه تشخیص بیشتری دارند حتی در خاکهایی که دارای اکسید آهن می باشند .
دستگاه لورنز دیپ مکس زمانی که سیستم تعدیل زمین روشن باشد . قابلیت تشخیص اشیای آهنی یا غیرآهنی در عمق بسیار زیادی را دارا می باشد . و نیز محدوده گسترده ای ازجستجو برای اشیای فلزی غیر آهنی را ارائه می نماید .

توضیحات دستگاه فلزیاب Lorenz DeepMax X6 لورنز دیپ مکس

سیستم های دیگر با اثرات زمین دچار مشکلاتی می باشند که دامنه و میزان عمق را در زمین کاهش می دهد .
لورنز فلزیابی تخصصی و دارای کیفیت بالا می باشد که می تواند با کویلهای جستجوی کوچک یا بزرگ مورد استفاده قرار گیرد .
معمولاً کویلهای بزرگ با ایجاد یک میدان مغناطیسی قوی و عمیق برای جستجوی اشیاء بزرگ در عمق بیشتر و کویل های کوچک در جستجو برای اشیای کوچک مانند سکه های طلا مورد استفاده قرار می گیرند .
کاربرد آسان این دستگاه توسط نمایش در LC و نیاز کمتر به کنترل تضمین است و دستگاه شروع به کار می نماید . یک تاخیر زمانی بین ۰۰۰ و۰۹۹ در شناسایی وجود دارد که به دسته بندی اشیای فلزی کمک می کند .
مداربندی دسته بندی اشیاء تنها در بعضی موارد تحت تاثیر اندازه اشیاء قرار می گیرد . و بدین ترتیب سکه های کوچک را نیز همانند تکه های فلزی بزرگ تشخیص اطلاعات و شناسایی می کند .
دستگاه لورنز دیپ مکس یک بررسی پیچیده و کامل از اشیاء آهنی/ غیرآهنی فراهم می آورد . که در خاک های سخت و با کویلهای جستجوی DD و بزرگتر ۲۶ و یا ۳۵cm صورت می گیرد .
این فلزیاب یک صدا و صوتی را صادر میکند که از طریق اسپیکر با هدفون شنیده می شود . عمق تشخیص در اکثر خاک ها یکسان است . و بطور قابل ملاحظه ای از موارد احتمالی توسط القاء پالس استاندارد یا فلزیابهای VLF – TR موج سینوسی بیشتر می باشد .
عمق در آزمودن اکثر انواع زمینها و یا در آزمودن هوا حساسیت بالای دستگاه لورنز دیپ مکس نسبت به اشیای فلزی غیر آهنی مانند طلا ، نقره و مس همراه با بررسی اشیای جدید و همچنین روش کار آسان آن ، این دستگاه را برتر از بقیه دستگاه ها و مناسب برای اهداف متفاوت تعیین موقعیت می سازد .

امکانات فلزیاب Lorenz DeepMax X6 لورنز دیپ مکس

  1. جعبه کنترل الکترونیکی دیپ مکس
  2. میله تلسکوپی
  3. کویل جستجو دارای قطر ۳۵ سانتی متری
  4. کویل قالبی و فرمی ۱متر در ۱متر
  5. هدفونهای استریو
  6. جعبه و کیف حمل کردن دیپ مکس اکس ۶
  7. کمربند و تسمه قابل تنظیم با مجموعه باتری ۱۲ ولت قابل شارژ
  8. شارژر توان ورودی AC 100-240 ولت
  9. پریز AC اروپا،آمریکا، انگلستان، استرالیا
  10. دستورالعمل کار (انگلیسی)
  11. سیم اتصال USB برای آپدیت نرم افزاری و تنظیم اطلاعات
  12. نرم افزار ثبت کننده اطلاعات – یک کاربره
  13. گواهینامه CE و FCC

نتیجه گیری فلزیاب Lorenz DeepMax X6 لورنز دیپ مکس

در حالت کلی ، شرکت نوکتا ماکرو همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در دنیای فلزیابی نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا محصولات فلزیاب Lorenz لورنز نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های دستی و پین پوینتر ها ، محصولات شرکت نوکتا بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه