اجاره دستگاه فلزیاب

اجاره دستگاه فلزیاب

اجاره دستگاه فلزیاب

اجاره دستگاه فلزیاب ، اقدامی است که برخی مردم به دلیل صرفه جویی در زمان به ذهنشان خطور می کند که آن را انجام دهند . برخی از افراد که به بازار فلزیابی پای می گذارند ، خواستار دسترسی به دستگاه های گران قیمت بوده در حالی که از بودجه زیادی برخوردار نیستند .

در نتیجه تصمیم می گیرند یک دستگاه گران اجاره کنند و پس از مدتی که گنج را یافتند ، آن را به شخص فروشنده باز گردانند . امروز قصد داریم به این مورد بپردازیم که آیا چنین کاری سودمند است اجاره فلزیاب بهتر از خرید فلزیاب است یا خیر . با ما همراه باشید .

اجاره یا خرید دستگاه فلزیاب

مهم ترین دلیلی که یک فرد ، اجاره کردن دستگاهی را به جای خرید آن انتخاب می کنند ، صرفه جویی در هزینه است . فرد اجاره کننده قصد دارد در مدت زمان کوتاهی به اهداف زیادی برسد . اما حتی در دنیای گنج یابی هم راه صد ساله ، یک شبه طی نمی شود .

بله درست خواندید ، نمی توان به سادگی به گنج رسید و این کار آسان نمی باشد . همچنین نیاز به آموزش زیادی دارد . اکثر فروشندگان و شرکت های معتبر از اجاره دادن دستگاه به مشتری خودداری می کنند که دلایل خاص خودشان را دارند . اما عده ای اینکار را انجام می دهند و با شرایطی سخت دستگاه را اجاره می دهند .

دلایلی که نباید فلزیاب را اجاره کرد

دلایل زیاد و مهمی وجود دارد که ما پیشنهاد می کنیم از اجاره یک دستگاه فلزیاب خودداری کنید . در ادامه مقاله می خواهیم به برخی از مهم ترین آنها بپردازیم .

کار کردن با فلزیاب نیاز به مهارت و تمرین دارد

فلزیابی را می توان به رانندگی تشبیه کرد . زمانی که در بازی های ویدیویی یا فیلم ها رانندگی را مشاهده می کنید ، به نظر می آید کار آسان و بی دردسری باشد . اما وقتی خودتان پشت فرمان می نشینید ، همه چی کاملا متفاوت می شود .

کار با یک دستگاه فلزیاب هم همینطور است . کار با هر فلزیابی حداقل احتیاج به یک تا دو ماه زمان دارد . شما باید بتوانید به راحتی فلزات را با دستگاه شناسایی کنید و در کاوش مهارت بیاموزید . به اصطلاح قلق دستگاه دستتان بیاید . این کار به صرف زمانی بیشتر از 50 روز احتیاج دارد که قطعا مد نظر یک فرد اجاره کننده نیست .

هزینه اجاره فلزیاب به صرفه نمی باشد.

در کشور ایران اگر شما را در حین گنج یابی در طبیعت مشاهده کنند ، متخلف شناخته شده و مجرم محسوب می شوید . طبق قانون حق ندارید از دستگاه برای پیدا کردن اشیای فلزی در زمین های طبیعت استفاده کنید . اگر شما را حین عملیات دستگیر کنند ، دستگاه مورد توقیف اموال قرار می گیرد .

احتمال دیگری هم وجود دارد که فروشندگان در نظر می گیرند . این احتمال مفقود شدن یا پس ندادن دستگاه در هر موقعیتی است . در نتیجه آن ها در صورت موافقت با اجاره دهی دستگاه ، 80 الی 90 درصد مبلغ آن را از شما می گیرند . شاید حتی این مورد را بیان نکنند اما انجامش می دهند . از دیگر دلایل آن می توان این مورد را ذکر کرد که دستگاه کارکرده ای که شما به آن ها باز می گردانید دیگر به درد آن ها نمی خورد .

دستگاه فلزیاب های اجاره ای اغلب دست دوم هستند.

در حالت کلی ، فروشنده هایی که به شما دستگاه اجاره می دهند ، حاضر نیستند در این مورد یکی از دستگاه های نو خودشان را به شما تحویل دهند . زیرا خطر مفقود شدن ، توبیخ شدن یا باز گردانده نشدن دستگاه وجود دارد و آن ها این مورد را در نظر می گیرند .

بنابراین اتفاقی که می افتد از این قرار است : آن ها یک دستگاه کارکرده که سرش به تنش نمی ارزد را با دستمالی خیس تمیز کرده و با عنوان نو یا در حد صفر به شما اجاره می دهند . مشکل اصلی با دستگاه های کار کرده و دست دوم ، درصد خطای آن ها می باشند . شما به عنوان مشتری هیچ ایده ای ندارید که چه قدر از آن دستگاه استفاده شده است . بنابراین پرداخت هزینه برای اجاره این دستگاه ها نیز یک جور ریسک است .

در مواردی ممکن است مشتری بخواهد دستگاه را با اپراتور اجاره کند . یعنی علاوه بر پرداخت پول به دستگاه ، هزینه ای هم در قبال فردی بدهد که برای او فلزیابی کند و با دستگاه کار کند . مادامی که چنین اتفاقی رخ دهد نیز خطرات و ریسک هایی وجود دارد .

 

اپراتور فلزیاب های اجاره ای قرار نیست به خوبی برای شما کار کند .

به زبان ساده تر ، اپراتور ها آن قدر حلال خور نیستند . آن ها اگر با دستگاه شما فلزی را مشاهده کنند ، آن را نادیده می گیرند و یا به شما می گویند که از وجود آن مطمئن نیستند .

یا می گویند که آن یک حفره بی ارزش است که دستگاه نسبت به آن حساسیت نشان داده است . احتمال دارد به شما بگویند نمی توان روی آن برای کندن حساب باز کرد و باید با دستگاهی دیگر هم چک شود تا هزینه بیشتری از شما بگیرند .

چنین بهونه هایی می آورند ، تا اگر هم گنجی در کار بود ، بعدا خودشان با تیم خود به آنجا بروند و اگر هم دفینه ای وجود دارد برای خودشان شود . این اتفاقات بسیار طبیعی است ، اپراتور در واقع فقط به فکر سود خودش است .

فروشنده ها از تشخیص خودشان یا دستگاهشان مطمئن نیستند .

در مواقعی اپراتور از این مورد هراس دارد که با دستگاه فلزی را در زیر خاک مشاهده کند ، اما تشخیصش غلط باشد. بنابراین وقتی شما کندید و چیزی پیدا نکردید ، هم از دستگاه و هم از اپراتور شاکی می شوید و از آنها توقع بازگرداندن پول خود را دارید .

در نتیجه آن ها تمام و کمال هم پول دستگاه و هم زحمت نکشیده خود را می گیرند و با اطمینان در هر منطقه ای به شما می گویند که دفینه ای وجود ندارد . با این کار در آخر از زمین شما ایراد می گیرند و می گویند لوکیشن خوبی برای این کار انتخاب نکرده بودید . در نتیجه در برخورد با چنین مواردی هرگز اقدام به استخدام اپراتور یا دستگاه نکنید .

اجاره دستگاه فلزیاب کار غیر معقولی است

به جای شنیدن سلیقه خود ، به دنبال حقیقت باشید . اشخاص با اجاره دستگاه فلزیاب باید هزینه ای زیادی بپردازند . در حالی که احتمال اینکه حتی به مقدار ارزش هزینه ای که پرداخته اند چیزی نصبیشان بشود ، خیلی کم است .

اپراتور ها همواره به فکر سود خود هستند و اهمیتی ندارد چه هزنیه ای به آنها بپردازید ، هرگز به دنبال ریسک نیستند که به شما بگویند مکانی را حفاری کنید . اگر هم گنجی باشد آن را حفره یا حلبی عنوان کرده و بعدا خودشان در اولین فرصت به حفاری آن مکان می پردازند .

درصد خطای دستگاه های اجاره بسیار بالا است زیرا در اکثر مواقع آن ها دست دوم هستند . در نتیجه نمی تواند به خوبی فلزات را شناسایی کند . کار با دستگاه فلزیابی و کاوش در دشت ها و جنگل ها همینطوری برای افراد طاقت فرسا می باشد . حال تصور کنید دستگاه شما اشتباه تشخیص دهد و با بطور مثال با 5 متر کندن هم به هیچ چیز با ارزشی نرسید . در کنار آن اگر خودتان هم تمرینی ندیده باشید و در این زمینه بی تجربه باشید ، شانس نیم درصدی ای دارید .

خرید دستگاه فلزیاب

در نقطه مقابل ، خرید دستگاه فلزیاب یک کار کاملا معقولانه است . به شرط اینکه یک شرکت معتبر برای خرید را انتخاب کرده باشید . در صورت خرید هر نوع دستگاه اورجینالی ، شما ریسک دست دوم بودن دستگاه خود را حذف می کنید .

همچنین به این خاطر که دستگاه مال خودتان است ، می توانید حسابی با آن تمرین کنید و در زمان مناسب بدون هیچ عجله ای به کاوش بروید . با خرید فلزیاب ، شما با خرید یک دستگاه فلزیاب می توانید با خیالی آسوده به شناسایی فلز بپردازید . اگر نمی دانید تنوع دستگاه ها به چه صورت است و چگونه به بهترین دستگاهی که متناسب با هدفتان است دست پیدا کنید ، با مشاوران ما تماس بگیرید و به صورت کاملا رایگان درباره خرید یک فلزیاب مقرون به صرفه یا یک فلزیاب ارزان راهنمایی شوید .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که قبل از اقدام به خرید و تهیه یک دستگاه فلزیاب و پرداخت هر هزینه ای ، به خصوص در مواردی که قصد دارید یک دستگاه گران قیمت خریداری کنید ، میزان تحقیقات مورد احتیاج را انجام داده و اطلاعات مورد نیاز را به کسب کنید و سپس اقدام به خرید آن کنید .
مشاوران ارشد در این زمینه شرکت فلزیاب آماده هرگونه مشاوره رایگان جهت تهیه انواع فلزیاب به صورت حضوری و تلفنی به شما عزیزان می باشد .

شرکت ما بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها ، مارک ها و تکنولوژی های مختلف فلزیاب موجود در بازار به خریدار برای رسیدن به مقصود اصلی خویش معرفی کرده و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا وی به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن کاملا آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مهندس پاکزاد 09124140052

دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
ارسال دیدگاه