محصولات فلزیاب شرکت Detech دیتچ

محصولات فلزیاب شرکت Detech دیتچ

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت Detech دیتچ صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت Detech دیتچ

دستگاه های شرکت Detech دیتچ به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های شرکت Detech دیتچ در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های دیتچ دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Detech دیتچ

فلزیاب های شرکت دیتچ نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب EDS Reacher ای دی اس

فلزیاب EDS Reacher ای دی اس یک فلزیاب میان رده از کمپانی Detech به شمار می رود که با وجود قیمت به نسبت پایین خود دارای امکانات و قابلیت های خوبی می باشد .

از ویژگی های بارز فلزیاب Detech بلغارستان مدل EDS Reacher می توان به کویل های ضد آب آن اشاره نمود . یکی از مهم ترین ویژگی در انتخاب یک فلزیاب مناسب ضد آب بودن کویل های جستجوی آن میی باشد . کاوشگران حرفه ای و مبتدی با این قابلیت می توانند به راحتی عمق رودخانه ها و سطح زیرین آب های سطحی را نیز جستجو کنند .

با این ویژگی دیگر نگرانی درباره ی غارهای آبی وجود ندارد و میتوان بدون کوچکترین اختلال به بررسی پرداخت .  هم چنین این ویژگی برای آب و هوای شرجی و مرطوب و یا بارانی بسیار مناسب می باشد. این فلزیاب دارای ۳ نوع کویل متفاوت می باشد ، که با توجه به شرایط می توان یکی از آن ها را به کار گرفت .

فلزیاب Detech SSP 5100 دیتچ بلغارستان

فلزیاب Detech SSP 5100 دیتچ بلغارستان محصولی از کمپانی دیتچ بلغارستان است و نسبت به مدل های قبلی این شرکت مجهز به فناوری های نوین است .

این دستگاه برای کاوش اعماق زمین از سیگنال های پرقدرت و با قابلیت نفوذ در اعماق زمین مناسب است . و به کاربر در شناسایی اشکال و نوع اندازه آن کمک می کند .

تا با توجه به پردازش دستگاه از موقعیت زمین و نوع اشکال هندسی این تصمیم را بگیرد . که آیا اقدام به حفاری لازم است یا خیر این دستگاه به خوبی مکان فلزات را تشخیص می دهد و به کاربر داده های آن را ارسال می کند .

فلزیاب Relic Striker ریلایک استریکر

فلزیاب ریلایک استریکر Relic Striker یک محصول نوین شرکت دیتچ بلغارستان است . این فلزیاب به دلیل حساسیت بالایی که دارد ، می تواند انواع فلزات مختلف را به شکلی دقیق تشخیص دهد .

سیستم پیشرفته و قدرتمند این دستگاه برای کاوشگران و اپراتوران حرفه ای به ویژه برای کاوش اشیای قدیمی و سکه های دفن شده بسیار مناسب است .

حساسیت بالای این فلزیاب نسبت انواع فلزات سبب تشخیص و تفکیک نسبتا بالای این محصول شده است .

دستگاه ریلایک استریکر دارای تنظیماتی ساده می باشد که سبب شده تا این دستگاه به صورت اتوماتیک کار کند . که این ویژگی برای افرادی که تجربه کاوش و فلزیابی را ندارند بسیار کاربردی می باشد .

با بهره گیری از روش القای پالس در فلزیاب Relic Striker کاوش در زمین های مرطوب ، شوره زار و حتی در سطح آب های شور نیز قابل استفاده می باشد .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت Detech دیتچ

در حالت کلی ، شرکت دیتچ همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در قاره اروپا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا دیتچ نیز مانند او کا ام جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های ضد آب ، محصولات شرکت دیتچ بی نظیر می باشد . توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه