محصولات فلزیاب شرکت Fitzgerald فیتزجرالد

محصولات فلزیاب شرکت Fitzgerald فیتزجرالد

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب می پردازند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت Fitzgerald فیتزجرالد صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت Fitzgerald فیتزجرالد

دستگاه های شرکت Fitzgerald فیتزجرالد به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت فیتزجرالد در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های کلایزر دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Fitzgerald فیتزجرالد

محصولات فلزیاب شرکت Fitzgerald فیتزجرالد نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین دستگاه این شرکت از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و آن را را به خوبی تعریف کنیم .

دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

ردیاب Treasure Trailblazer تریژر بلیزر فیتزجرالد

ردیاب Treasure Trailblazer تریژر بلیزر فیتزجرالد یکی از بهترین فلزیاب شرکت فیتز جرالد آمریکا است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است . دستگاهی است که برای جستجوی فلزات از تغییره مقادیر سیگنال ارسالی سنسور استفاده می نماید .

هنگامی که فلز در مرحله شناسایی است، با کمک تنظیم فرکانس در دستگاه جهت مدار سیگنال تغییر می کند . سیگنال برگشتی تشخیص داده شده و به سنسور فرمان می دهد و با تغییر در مقادیر سیگنال دستگاه نوع فلز را تشخیص می دهد. و واکنش نشان می دهد .

خروجی این دستگاه بر مبنای کسری از جریان الکتریسیته بر مبنای میلی آمپر برای جستجو خواهد بود .

ویژگی های ردیاب Treasure Trailblazer تریژر بلیزر فیتزجرالد

هنگامی که یک سیگنال فرکانس پایین قوی از طریق کاوشگر دستگاه به زمین منتقل می شود . موج مورد استفاده از فرکانس پایین ویژه ای برخوردار است که مسافت های زیادی را در زمین طی می کند .

مسیر سیگنال با کمترین مقاومت از زیر زمین عبور می کند . جستجوی فلزات گرانبها برای دستگاه از طریق تغییر فرکانس سیگنال انجام می شود .

اگر فلز یا هدف بسیار رسانا در مسیر سیگنال قرار داشته باشد ، در طول مسیر با مقاومت کمتری مواجه می شود و سپس یک موج حامل سیگنال قوی تر به کاوشگر گیرنده بر می گردد . وقتی این اتفاق می افتد نشانگر و چراغ دستگاه روشن می شود . سپس اندازه و مقدار سیگنال برگشتی در کنترل پنل بلازر مشخص می شود . با استفاده از این فناوری، اکتشافات بسیاری در یونان، مکزیک، فیلیپین و  ایالات متحده انجام می شود . دستگاه برای پوشش 5 کیلومتر مربع ، تا عمق 70 متر کاربرد دارد و انداره و شکل هدف جستجو را مشخص می کند . با کمک این فناوری گنج ها ، رگه های طلا ، و غارها را میتوان یافت و آنچه دستگاههای قدیمی نتوانستند بیابند می توان پیدا کرد .

جستجوی مجدد ردیاب Treasure Trailblazer تریژر بلیزر فیتزجرالد

در بسیاری از موارد، دستگاههایی با فناوری قدیمی ، ذخایر زیادی از طلا یا نقره را از دست دادند ، بسیاری از گنجینه ها به همین دلیل ازدست رفته اند . اکنون به این مکان ها برگردید و با دستگاه Fitzgerald Treasure Trailblazer که ابزاری اثبات شده مبتنی بر فناوری امروز است مشغول جستجو شوید .

به دنبال این مکان ها بگردید آیا می خواهید سکه ها یا شمش های عمیقاً مدفون شده را پیدا کنید؟ یا شاید شما به دنبال، تونل یا غار هستید؟ Fitzgerald Treasure Trailblazer توسط شکارچیان گنج برای کشف قطعات الکترونیکی طلا ، نقره ، مس و برنج نیز به کار می رود .

این دستگاه با شناسایی این موارد نیز که در زیر خاک مدفون بودند با موفقیت بسیارعمل کرده است مهندسان تحت هدایت ما ، با استفاده از سیستم مقاومت القایی ، از روشی در استفاده از امواج الکترونیکی ویژه ای که زمین را جستجو می کند و مقاومت برگشتی موج را اندازه گیری می کنند ، استفاده می کنند .

محدوده عمق بیشتر Treasure Trailblazer تریژر بلیزر فیتزجرالد

این شبیه به یک آشکارساز فلزی استاندارد است ، در حالی که اگر از فلزیاب ساده استفاده کنید شما به اندازه کویل جستجو محدود می شوید و عمق و پوشش منطقه بسیار کمی برخلاف سیستم مقاومت سنج در اختیار شماست .

با Fitzgerald Treasure Trailblazer سیگنالی ارسال می شود تا به دنبال اهداف به عمق 200 پا باشید . عملکرد این دستگاه به کمک زمینه های تابش الکترون آزاد است . تمام فلزات گرانبها مدفون به دلیل باران اسیدی ، برف و سایر مواد شیمیایی دچار زوال جزئی می شوند .

هنگامی که اسید و پرتوهای فوق العاده زیاد با فلزات تماس می گیرند، یک میدان تابش الکترونی آزاد ایجاد می شود . وقتی جسمی فلزی در عمق خاک پنهان است .

میدان تابش اطراف فلز گرانبها را پیدا می کند و به طور خودکار با آن تنظیم می شود . دستگاه بازگشت سیگنال را اندازه گیری می کند ، همانطور که افت مقاومت نشان می دهد میتوان محدوده های طلای یا نقره را کشف کرد، Fitzgerald Treasure Trailblazer هدف را پیدا می کند .

پس از مشخص شدن هدف ، می توان عمق آن را تعیین کرد . این کار با نزدیک کردن کاوشگرهای دستگاه در زمین به یکدیگر انجام می شود، و عمق جستجوی دستگاه معین می شود، با استفاده از موقعیت یابی و خواندن مقادیر ، اندازه و شکل اهداف را نیز تعیین می کند.

نحوه کار با ردیاب Treasure Trailblazer تریژر بلیزر فیتزجرالد

Fitzgerald Treasure Trailblazer برای بهره برداری نیاز به مجوزهای خاصی ندارد . از مواد منفجره یا مواد شیمیایی مانند سایر سیستم ها استفاده نمی کند.

این دستگاه فلزات غیر آهنی و تونل ها یا معادن متروکه را پیدا می کند . این دستگاه می تواند به سرعت تنظیم شود و در چند دقیقه کار جستجو را انجام دهد . فیلترهای دستگاه در تشخیص و تفکیک به اپراتور کمک میکند تا آلودگی های محیطی و مواد معدنی مختلف باعث خطا در تشخیص نگردد .

بلازر از یک باتری  قابل شارژ 12 ولت تغذیه می کند و باتری و سیستم شارژ آن در دستگاه است . اگر کنتور و نشانگر دستگاه مقاومت کمی را نشان دهد ، احتمالاً دستگاه مقادیر بزرگی از فلز را کشف می کند . بلازر علاوه بر طلا و آهن برای قلع نیز کاربرد دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه