محصولات فلزیاب شرکت GoldenMask گلدن ماسک

محصولات فلزیاب شرکت GoldenMask گلدن ماسک

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت GoldenMask گلدن ماسک صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت GoldenMask گلدن ماسک

دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت GoldenMask گلدن ماسک به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت GoldenMask گلدن ماسک در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های گلدن ماسک دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Golden Mask گلدن ماسک

فلزیاب های شرکت گلدن ماسک نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب 5 Golden Mask Pro گلدن ماسک پرو 5

طلایاب 5 Golden Mask Pro گلدن ماسک پرو 5 از تولیدات حرفه ای این شرکت است . این فلزیاب توانمند موفق به جلب نظر جستجوگران می باشد . به دلیل مشخصات فنی قابل توجه از استقبال خوبی در بین کاوشگران علاقمند برخوردار گردیده است .

این دستگاه از کیفیت صدای خوبی برخوردار است و هشدارهای جستجوی متوع دستگاه متناسب با جنس و نوع فلزات متغیر بوده و دستگاه به خوبی کار تفکیک فلزات را انجام داده و نوع فلزات را تشخیص می دهد .

این محصول قابلیت اتصال به کویل های مختلف را دارد بدین ترتیب کاوشگران توانایی جستجو در اعماق بیشتر را بدست می آورند و کوچکترین قطعات فلزات گرانبها از دید طلایاب گلدن ماسک پرو 5 دور نمی ماند .

مشخصات فلزیاب 5 Golden Mask Pro گلدن ماسک پرو 5

سیستم های الکترونیکی فلزیاب بسیار مقاوم طراحی شده است ، تا دستگاه در هر شرایط آب و هوا قادر به جستجو بوده ، و به طور مداوم مشغول به کاوش باشد .

فرکانس این دستگاه 667 هرتز است تا کار پردازش دیتا ها را به خوبی انجام دهد . از موارد قابل استفاده این گنج یاب می توان به کشف سکه جات و عتیقه های قدیمی مدفون ، طلا و فلزات گرانبها و انواع مواد معدنی اشاره کرد .

کویل این دستگاه ضد نفوذ آب و عایق طراحی شده تا بتوانید در مناطق مرطوب و آبی نیز به کار کاوش ادامه داده،تا موفق به کشف گنجینه ها و فلزات در جاهای خارج از دسترس در محیط های پرآب شوید.

داشتن یک پردازنده و تراشه قوی برای هر فلزیاب لازم و ضروری است ، زیرا به طور معمول دستگاه های کشف فلزات به دلیل وجود ناخالصی و زمینهای سخت و اعماق متفاوت دچاره درصدی خطا می شوند ، این دستگاه با داشتن پردازنده قوی سیگنال های اشتباه و نویز محیطی را حذف می نماید ، بدین ترتیب دستگاه با کمک تفکیک سیگنال های اشتباه از سیگنال های اصلی و تقویت آن قابلیت شناسایی دقیقتری بدست می آورد و داده های مختلف به سرعت پردازش می گردد .

نقد و بررسی اجمالی

فلزیاب 3 Golden Mask Pro گلدن ماسک پرو 3

فلزیاب 3 Golden Mask Pro گلدن ماسک پرو 3 از محصولات معتبر کمپانی گلدن ماسک بلغارستانی است . این دستگاه قدرتمند توانست نظر کاوشگران را به خود جلب کند . این فلزیاب نقطه زن به دلیل ویژگی های خاص فیزیکی و فنی از استقبال بالایی برخوردار است .

این دستگاه می تواند صداهای آلارم هشدار را با کیفیت بالایی به اپراتور برساند . اپراتور با شنیدن این صداها می تواند جنس و نوع فلزات ردیابی شده را از هم تشخیص و تفکیک نماید. فلزیابی با این دستگاه قدرتمند اکثرا با موفقیت همراه است .

و دستگاه توانایی جستجو در اعماق بیشتر را با کویلهای مختلف داراست. پس می توانید با این نقطه زن حتی به دنبال قطعات کوچک در اعماق بیشتر باشید .

مدارهای الکترونیکی این نقطه زن بسیار بادوام هستند و قدرت فعالیت در هر شرایط محیطی از نظر دما و شرایط آب و هوا به آن می دهد . فرکانس کاری این فلزیاب 675 Hz است که می تواند به خوبی کار کاوش را انجام دهد .

مشخصات فلزیاب 3 Golden Mask Pro گلدن ماسک پرو 3

سکه ها، عتیقه جات و طلا و دیگر فلزات و مواد معدنی از مهم ترین اهداف موجود در خاک برای جستجو است که این فلزیاب به خوبی از عهده آن بر می آید .

کویل این فلزیاب  ضدنفوذ  آب می باشد . به همین دلیل ، این دستگاه توانایی جستجو در خارج از مناطق خشک را داراست . با کمک این فلزیاب و کویل ضد آب به دنبال مکان هایی باشید که تاکنون کاوش نشده است .

دارا بودن میکروپروسسور اهمیت زیادی دارد . معمولا دستگاه های طلایاب معمولی در سواحل و معادن دچار خطا می شوند . زیرا خاک این مناطق پر از از مواد ناخالص است که با ارسال سیگنال های غلط دستگاه را به اشتباه می اندازد .

این فلزیاب با تکنولوژی جدید سیگنال های اضافه را حذف می کند و سیگنال های دقیق و اصلی را برای شناسایی فلزات و تفکیک آن تقویت می نماید و برای پردازش به میکروپروسسور دستگاه ارسال می نماید .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت GoldenMask گلدن ماسک

در حالت کلی ، شرکت گلدن ماسک همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در قاره اروپا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا گلدن ماسک نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های مگنومتر ، محصولات شرکت گلدن ماسک بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

 

ارسال دیدگاه