محصولات فلزیاب شرکت KS Analyse کی اس آنالایز

محصولات فلزیاب شرکت KS Analyse کی اس آنالایز

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب می پردازند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت KS Analyse کی اس آنالایز صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت KS Analyse کی اس آنالایز

دستگاه های شرکت KS Analyse کی اس آنالایز به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های محصولات فلزیاب شرکت کلایزر در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های کی اس آنالایز دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت KS Analyse کی اس آنالایز

محصولات فلزیاب شرکت Fitzgerald فیتزجرالد نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین دستگاه این شرکت از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و آن را را به خوبی تعریف کنیم .

دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

اسکنر زیرزمینی KS 700 کی اس ۷۰۰

اسکنر زیرزمینی KS 700 کی اس ۷۰۰ محصول شرکت کی اس آنالایز آلمان است . کی اس 700 با نام هایی همچون ژئو رادار ، رادار نفوذ در زمین ، کاوشگر زیر زمینی و غیره خوانده می شود . می تواند عمق ، شکل، نوع هدف و تعیین اندازه هدف را با دقت بسیار بالا از طریق آخرین برنامه های مهندسی و اسپاسم مانند برنامه های Voxler تعیین کند .

در مورد توضیحات رادار نفوذ ks700 می توان گفت بر روی اسکنر زمینی رادار (FMCW-RADAR) ساخته شده است و به کاربر نتایج شگفت انگیز تا عمق ۴۰ متری زیر زمین را می دهد . ks700 دارای یک سی دی دستورالعمل شامل یک برنامه تصویربرداری دو بعدی استاندارد است. همچنین سیستم تصویربرداری سه بعدی آن (Golden Surfer) قابل ارتقا نیز می باشد .

رادار زمینی دارای ۱ آنتن با ویژگی های فرستنده و گیرنده یکپارچه با واحد خود است. برای جستجو در اعماق مختلف نیازی به تغییر آنتن های رادار زمینی نیست . زیرا بر اساس دیگر اصول فیزیکی است ، به عنوان مثال ، رادار پالس  این دستگاه یک رادار زمینی است و بر اساس اصل “رادار FMCW” کار می کند .

اما با تنظیم نرم افزار می توان دستگاه را برای سایر مکان ها بهینه سازی کرد . آنتن نیز دارای محافظ می باشد، بنابراین می توان در محیط های مختلف از آن استفاده کرد . عمق زنی با یک فرمول از طریق تکنیک های رادار و توسط نرم افزار محاسبه می شود . رادار تنها می تواند توسط یک فرد کنترل شود . امواج GPR می توانند عمق بیشتری در موادی که رسانایی کم دارند ، داشته باشند .

توضیحات آنتن ژئو رادار اسکنر زیرزمینی KS 700 کی اس ۷۰۰

دستگاه های دارای آنتن هایی با فرکانس پایین ، امواج برگشتی از عمق بشتری را جذب می کنند اما دارای وضوح کمی هستند . آنتن های فرکانس پایین برای مطالعات زمین شناسی ، و بررسی شکستگی ها و برای یافتن اشیاء بزرگ و دفن شده استفاده می شوند .

و اما آنتن هایی با فرکانس های بالاتر، امواج برگشتی از عمق کمتری (۰ تا ۸ متر) را جذب می کنند ، اما دارای وضوح بالایی هستند . درواقع آنتن های با فرکانس بالا برای بررسی خاک های سطحی و یافتن اشیا، لوله ها، کابل ها و میلگرد در بتن کوچک یا بزرگ به کار گرفته می شوند .

دستگاه فلزیاب KS 700 می تواند تمامی اشیاء از هر ماده، فلز یا غیر فلزی را شناسایی کند . با تنظیمات موجود در نرم افزار امکان جستجوی یک جسم خاص با فلزیاب ks 700 وجود دارد . فلزیاب ks 700 قابل استفاده کامل توسط ۱ نفر است و امکان کار مداوم به مدت ۸ ساعت در مزرعه با باتری سرب اسید ۱۲ ولت ۱۸ Ah وجود دارد .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت Electroscop الکتروسکوپ

در حالت کلی ، شرکت کی اس آنالایز همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور آمریکا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا شرکت KS Analyse کی اس آنالایز نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های مگنومتر ، محصولات شرکت ترو ویدو بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه