محصولات فلزیاب شرکت Mega Locators مگا لوکیتورز

محصولات فلزیاب شرکت Mega Locators مگا لوکیتورز

در کل کارخانجات و تولیدی های زیادی وجود دارند که به طراحی و توزیع فلزیاب پرداخته اند . در مقاله های پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم . همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت Mega Locators مگا لوکیتورز صحبت کنیم . این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت Mega Locators مگا لوکیتورز

دستگاه های شرکت Mega Locators مگا لوکیتورز به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های Mega Locators مگا لوکیتورز در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های مگا لوکیتورز دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Mega Locators مگا لوکیتورز

فلزیاب های شرکت Mega Locators مگا لوکیتورز نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب دو کاره CONCORD کنکورد

فلزیاب دو کاره CONCORD کنکورد ساخت کمپانی مگا لوکیتورز کشور آلمان می باشد . این دستگاه یک فلزیاب قدرتمند چند سیستمی است .

که عملکرد فناوری پیشرفته Long-Range Locator را برای تشخیص اجسام فلزی عمیق از فواصل طولانی در یک منطقه وسیع ترکیب می کند ، همچنین دارای فناوری جدید منحصر به فرد القای پالس برای تشخیص فلزات کوچک می باشد .

فلزیاب دو کاره CONCORD یک دستگاه مقرون به صرفه که ویژگی های قدرتمندی ارائه می دهد . به جستجوگران تازه کار یا گنج یاب های حرفه ای کمک میکند تا انواع اهداف فلزی را شناسایی کنند . طلایاب کنکورد امکان شناسایی اهداف را از طریق یک رابط مدرن و ساده ارائه می دهد .

اسکنر Mega Scan Pro مگا اسکن پرو

اسکنر Mega Scan Pro مگا اسکن پرو محصولی از کمپانی مگا لوکیتورز در آلمان و یک دستگاه همه کاره می باشد زیرا شامل سه سیستم جستجو بوده و میتواند انواع مختلفی از فلزات مانند طلا، نقره، برنز و پلاتین را شناسایی نماید.

این دستگاه با توجه به نتایج چشمگیر مشاهده شده توسط کاربران از سراسر جهان در صدر فهرست بهترین طلایاب های سال 2019 قرار دارد و مورد تحسین کاوشگران طلا قرار گرفته است .

با استفاده از این دستگاه علاوه بر کشف فلزات گرانبها مانند مس، نقره ، الماس و سنگ های قیمتی به دنبال کاوش طلا نیز باشید . و گنج های مدفون برای صدها سال را نیز کشف کنید .

همچنین با ویژگی های یکپارچه خود از جمله لوازم جانبی و فناوری های پیشرفته خاص، دستگاهی حرفه ای برای تمامی فعالیت های فلزیاب خارج از جاده به حساب می آید .

دستگاه فلزیاب Mega Scan Pro دارای فناوری جداسازی است و سنگ های رادیواکتیو یا مواد معدنی دیگری که در دستگاه مشخص نشده است و باعث ایجاد مزاحمت برای محقق می شود، تحت تأثیر قرار نمی گیرد .

فلزیاب Infinity Max Pro آلمان

فلزیاب Infinity Max Pro آلمان جامع ترین و قوی ترین فلزیاب از نظر فناوری های فلزیاب و ابزار های تشخیص فلز روی دستگاه است .

Infinity Max Pro یک فلزیاب چند سیستمی کاربردی و چند منظوره و اسکنر زمینی سه بعدی با 12 سیستم جستجو که راه حل های یکپارچه و چندگانه را برای دسته های مختلف جویندگان گنج حرفه ای ، جویندگان گنج باستان شناسی و حتی اکتشاف مواد معدنی ارائه می کند .

Infinity Max Pro تمام فن آوری های تشخیص فلزی را در یک دستگاه واحد با یک برنامه نرم افزاری مدرن و پیشرفته چند زبانه ادغام می کند . تجربه ای آسان را هنگام انتخاب یک جستجوی متفاوت از طریق یک کاوشگر کامل و مجموعه سنسور و سیم پیچ حاوی فن آوری های جستجوی کاملاً جدید فراهم می کند .

طلایاب GOLD STAR 3D گلد استار

طلایاب GOLD STAR 3D گلداستار را میتوان اولین دستگاه از سری دستگاههای پیشرفته شرکت مگا لوکیتورز دانست . که فن آوری های جدیدی را جهت کاوش دفینه های باستانی ارائه می دهند.

دستگاه فلزیاب GOLD STAR 3D گلداستار ، دستگاه طلایاب 8 کاره Gold Star 3D Scanner یک دستگاه یکپارچه و چند منظوره ای . که ترکیبی از یک فلزیاب حرفه ای و یک اسکنر زمینی سه بعدی با عملکرد کیفیت بالا در همه زمین‌های مختلف ، دارای نتایج دقیق و قابل اعتماد است .

گنج یاب GOLD STAR 3D گلداستار به جستجوگران گنج، جویندگان طلا، باستان شناسان و حتی شرکت‌های معادن سنگی ، کامل ترین مجموعه ابزار با فناوری‌های کاملاً جدید مانند M.G.S، I.M.T.U، VST و غیره را ارائه می‌دهد ، که 8 سیستم جستجو برای همه کاربرد های فلزیاب وجود دارد .

شرکت Mega Detection ، از طریق اسکنر سه بعدی Gold Star، دستگاهی کاربردی و حرفه‌ای را ارائه کرده است . که علاوه بر طرز کاری راحت، ترکیبی از تصویر دو بعدی روی صفحه ، تصویر سه بعدی در تبلت اندروید همراه ، و نرم افزار مدرن چند زبانه، دستگاه با کاربری آسان در انتخاب و گزینه‌ های تشخیص و تمام تنظیمات به صورت تصویری است .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت Mega Locators مگا لوکیتورز

در حالت کلی ، شرکت مگا لوکیتورز همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور آلمان نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور آلمان کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا مگا لوکیتورز نیز مانند او کا ام جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه ردیاب های دستی و نقطه زن ها محصولات شرکت مگا لوکیتورز بی نظیر می باشد . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه