محصولات فلزیاب شرکت Viking وایکینگ

محصولات فلزیاب شرکت Viking وایکینگ

به طور کلی شرکت های زیادی وجود دارند که به طراحی و تولید فلزیاب پرداخته اند . در مقاله های پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت Viking وایکینگ صحبت کنیم . این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت Viking وایکینگ

دستگاه های شرکت Viking وایکینگ به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های Viking وایکینگ در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های Viking وایکینگ دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت Viking وایکینگ

فلزیاب های شرکت Viking وایکینگ نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

فلزیاب VIKING VK40 وایکینگ انگلیس

فلزیاب VIKING VK40 وایکینگ انگلستان که در بریتانیا محصول دهه 1970 است ، فلزیابی قدرتمد و شاهکار می باشد . VK40 تمام ویژگی‌های VK30 کلاسیک را دارد ، با برخی ویژگی‌های اضافی بسیار مفید .

در حالی که VK30 دارای 2 حالت کار (حرکت، غیرحرکتی) است، VK-40 دارای یک حالت سوم به نام “حرکت تمام فلزی” است . این حالت اضافی دارای مزایای نفوذ عمیق تر به زمین ، تشخیص بهتر با قابلیت استفاده از یک آشکارساز غیر حرکتی (سیگنال صوتی آنالوگ متغیر، همه اهداف) را فراهم می کند .

هر هدف فلزی سیگنالی را ارائه می دهد، یک نشانگر بصری از نوع فلزی که از آن ساخته شده است در اختیار شما قرار می گیرد . کویل جستجو جدید بسیار سبک‌تر و کارآمدتر است و در نتیجه به عمق تشخیص بیشتری می‌رسد . فلزیاب Viking VK40 گنج یاب عالی است که حداقل به اندازه بسیاری از مدل‌های بسیار گران‌تر پیشرفته است .

احتمالاً به همین دلیل است که فلزیاب‌های وایکینگ تقریباً در تمام بازار های فلزیاب کشور به طور گسترده هستند . هم به افراد تازه کار و مبتدی و هم به کاوشگر های با تجربه، فلزیاب Viking VK40 را پیشنهاد می کنیم .

فلزیاب Viking VK10 وایکینگ انگلیس

فلزیاب وایکینگ Viking VK10 یک گنج یاب حرکتی است که توسط ریزپردازنده کنترل می شود . استفاده از آن واقعا ساده است، زیرا نیازی به تنظیمات خاصی ندارد . این فرآیند به صورت خودکار توسط مدار برای شما انجام می شود . برای کار کردن با این فلزیاب تنها چیزی که لازم است این است که کنترل حساسیت را تا سطح مورد نظر برگردانید .

حساسیت کامل بهترین عمق تشخیص را به ارمغان می‌آورد ، اگرچه در مکان‌های دشوار ممکن است لازم باشد سطح را کاهش دهید تا از سیگنال‌های غلط جلوگیری شود . می توان از کنترل تفکیک استفاده کرد تا فقط اهدافی را که می خواهید حفاری کنید، شناسایی کنید . اصطلاح “حرکت” در بالا به این معنی است که سر جستجوگر باید در حرکت نگه داشته شود تا موارد فلزی را شناسایی کند .

این به ریزپردازنده اجازه می دهد تا سیگنال های دریافتی را تجزیه و تحلیل کند و فلزات بی کیفیت را تشخیص دهد . هنگامی که یک هدف مناسب شناسایی می شود، یک “بوق” از بلندگو یا هدفون ( در صورت اتصال ) شنیده می شود . مدار کنترل شده توسط کامپیوتر عملکرد قابل اعتمادی را تضمین میکند و یک هشدار صوتی واضح از اهداف مورد نیاز ارائه می دهد . سطح باتری نیز با یک نشانه صوتی که هنگام روشن شدن نمایش داده میشود، کنترل می شود . فلزیاب viking vk10 برای مبتدیانی مناسب است که به فلزیاب پیچیده تری نسبت به دستگاه های غیرحرکتی اصلی ما نیاز دارند . یعنی یک فلزیاب ارزان و قوی .

فلزیاب Viking WASP وایکینگ واسپ

فلزیاب وایکینگ واسپ Viking WASP یک آشکارساز TR با عمق نفوذ خوب می باشد . قادر به جذب بیشتر فلزات و شناسایی درپوش های منهول و جعبه های دریچه ای می باشد .

همچنین در صنعت آب در هنگام جستجوی در پوش های مخفی منهول ، میله های تقویت کننده فولادی در سطوح بتنی جاده ، لوله های فلزی ، سر شیر ها یا مخازن سوخت مدفون ایده آل است و کاربرد فوق العاده ای دارد .

فلزیاب وایکینگ واسپ Viking WASP محصول کپانی وایکینگ واقع در شهرستان Lancashire در شمال غربی انگلستان می باشد ، این کمپانی فعالیت خود را از سال ۱۹۷۰ آغاز کرد و در زمینه تولید فلزیاب و گنج یاب های میان رده و مناسب برای افراد مبتدی از برترین کمپانی های اروپایی می باشد.

کمپانی فلزیاب وایکینگ از ابتدای شروع به کار خود تجهیزات نشت یابی و سایر تجهیزات مورد نیاز صنایع مختلف را تولید می کند و فلزیاب WASP هم به یک فلزیاب استاندارد صنعتی در صنعت آب است . در طراحی آن مسائل مورد نیاز در صنعت از رنگ تا رابط کاربری وجود دارد .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت Viking وایکینگ

در حالت کلی ، شرکت وایکینگ همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در کشور انگلیس نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در کشور انگلیس کدام است . زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا وایکینگ نیز مانند گرت جزو بهترین ها می باشد . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه