محصولات فلزیاب شرکت XP اکس پی

محصولات فلزیاب شرکت XP اکس پی

در حالت کلی شرکت های زیادی هستند که به طراحی و تولید فلزیاب و گنج یاب پرداخته اند . در مطالب پیشین شرکت های زیادی را حول محور این موضوع معرفی کردیم و همچنین انواع فلزیاب های آمریکایی ، فلزیاب های روس و فلزیاب های آلمانی را نیز نام بردیم و به طور کامل و جامع توضیح دادیم . با کلیک بر هر کدام از کلمه ها که موضوعات را در بر می گیرند می توانید به صفحات مورد نظر مراجعه کنید . امروز قصد داریم درباره محصولات فلزیاب شرکت XP اکس پی صحبت کنیم .

این شرکت لیست دستگاه های زیادی را در بر می گیرد که تعدادی از آنها بسیار کاربردی هستند و عملکرد خودشان را اثبات نموده اند .

عملکرد محصولات فلزیاب شرکت XP اکس پی

دستگاه های شرکت XP اکس پی به این مسئله معروف هستند که اپراتور می تواند با استفاده از آنها با صرف زمان کمتری به نتایج بهتری برسد . دستگاه های فلزیاب شرکت XP اکس پی در اکثر مواقع توانسته اند به خوبی سکه ها را جذب و کشف کنند و در این مورد عالی پیش رفته اند .

برخی از دستگاه های اکس پی دارای پنج حالت جستجو هستند . این حالت به معنی نمایش همه فلزات ، جواهرات ، عتیقه جات و سکه می باشد . انتخاب حالت جستجو به شما امکان می‌ دهد تا مواد مورد علاقه خود را در لیست جستجو قرار دهید . سپس به سادگی دقت و میزان موفقیت را بهبود ببخشید .

جهت مشاوره رایگان و سفارش هر یک از دستگاه های زیر می توانید با شماره – 09124140052 مهندس پاکزاد – تماس حاصل فرمایید .

انواع محصولات فلزیاب شرکت XP اکس پی

فلزیاب های شرکت اکس پی نمونه های متفاتی دارند .

در این مقاله قصد داریم به بهترین های آنها از دیدگاه طلایابی و گنج یابی بپردازیم و هر کدام را به خوبی تعریف کنیم .

هر دستگاهی که در پاراگراف های بعدی ذکر می شود در شرکت ما موجود است . بنابراین خریداران عزیز قادر هستند با سفارش هر دستگاه به صورت تلفنی ، در چند روز آینده به آن دست پیدا کنند .

دستگاه Pinpointer XP MI-6 پین پوینتر

پین پوینتر XP pinpointer MI-6 محصول شرکت اکس پی فرانسه ، دستگاه نقطه زن دستی با حجم کوچک است ، این دستگاه برای استفاده در فروشگاه یا مراکز حساس دارای کاربرد است .

به دلیل ابعاد کوچک برای فلزات ریز تا عمق پانزده الی سی سانت مورد استفاده قرار می گیرد . تا نقطه زنی و جستجوی هدف با دقت خوبی انجام شود .

این دستگاه نقطه زنی دستی دارای فناوری اتصال مستقیم و بدون تداخل و نویز سیگنال است . این نقطه زن دستی دارای فناوری شروع به کار سریع و ریکاوری اهداف مورد کاوش است و اطلاعات کشف شده در حافظه دستگاه به سرعت بازیابی می شود .

فلزیاب Xp Gold Maxx Power گلد مکس پاور

فلزیاب Xp Gold Maxx Power گلد مکس پاور محصول شرکت XP Metal Detector فرانسه است . یکی از بهترین دستگاه فلزیاب های که می توان از آهن در مکانهای آلوده و دارای آهن زیاد استفاده کرد .

دستگاهی سبک و قابل حمل . فلزیاب Gold Maxx Power دارای کویل ۹ اینچ ساخته شده از فیبر کربن است . همچنین دارای کابل قوی و مقاوم در برابر استفاده مداوم و با ۱۸KHZ بهترین فرکانس برای یافتن طلا می باشد . سیستمی مولتی تون برای تفکیک در حالت کاری تمام فلزات که دارای صدای تن پایین برای تشخیص آهن است . بالانس زمین در این دستگاه قابل تنظیم و دارای هدفون بیسیم و Wireless می باشد .

فلزیاب نقطه زن 2 XP Deus دیوس ۲

فلزیاب نقطه زن 2 XP Deus دیوس۲ از برترین محصولات جدید شرکت ایکس پی فرانسه است .

نقطه زن نسبت به انواع همردیف این فلزیاب در بسیاری از موارد قدرتمندتر است . این دستگاه مجهز به فناوری Fast and simultaneous Multi Frequency (FMF) می باشد .

این نقطه زن قدرتمند از اولین تولیدات با تکنولوژی مولتی فرکانس و بدون سیم است . همین فناوری جدید باعث رفع بسیاری از محدودیت ها نسبت به مدل های قدیمی می باشد .

سیستم کنترل و ثبات کویل در این دستگاه از دقت ویژه ای بهره مند است که عملکرد دستگاه را به لطف فناوری FMF که از چند فرکانس پرسرعت از 4 تا 45 کیلوهرتز بهره مند است . این نقطه زن قادر به جستجو در انواع شرایط سخت زمین از زمینهای عادی و خشک تا مناطق آبی مانند رودخانه و اعماق دریا می باشد . این فلزیاب تا محدوده اعماق بیست متر به راحتی قادر به جستجو بوده و کاملا ضد نفوذ آب در این عمق به مدارات داخلی آن می باشد .

فلزیاب XP Deus دیوس

فلزیاب XP Deus دیوس فلزیاب با کیفیت و همچنین دقیق این دستگاه به صورت کاملا وایرلس طراحی شده و در محیط‌های آلوده و یا در زمین‌هایی که بالانس نمی‌باشند بهترین عملکرد را دارد و بدون سیم و با داشتن قابلیت وایرلس در اختیار کاوشگران عزیز قرار گرفته است تا بدون دردسر و بدون هیچ گونه مزاحمتی به کاوش های حرفه ای بپردازند.

و بتوانند به اهداف مورد نظر خود در صورت وجود برسند زیرا این دستگاه از توانایی ها و تکنولوژی بالایی برخوردار است که می توان آنرا برای تمامی اهداف اعم از فلزات با ارزش و دفینه ها و … مورد استفاه قرار داد.

این دستگاه می تواند در محیط هایی با آلودگی بالا نیز به کاوش بپردازد زیرا از قدرت تفکیک بالا و قوی ای برخوردار است که میتواند در مکان هایی با وجود فلزات بی ارزش نیز فلزات و مواد با ارزش را نمایان سازد و آنرا از طریق هشدار های صوتی به اطلاع اپراتور برساند .

نتیجه گیری محصولات فلزیاب شرکت XP اکس پی

در حالت کلی ، شرکت اکس پی همانند دیگر زمینه ها ، در حوزه نقطه زنی نیز به نحو عالی ای عمل کرده است . در قاره اروپا نیز رقابت در تولید دستگاه بسیار زیاد است . نمی توان مشخص کرد بهترین شرکت فلزیابی در این قاره کدام است .

زیرا هر شرکت در زمینه خاصی بهتر عمل می کند . ولی قطعا XP نیز مانند اکس پی جزو بهترین ها می باشد . به طور مثال ، همانطور که اشاره شد ، در حوزه فلزیاب های ضد آب ، محصولات شرکت XP بی نظیر می باشد .

توی نقطه زنی در کوهستان ها نیز همچنین . هر شرکتی ویژگی های خاص خودش را دارا می باشد . بنابراین فرد در زمان خرید باید به نکته توجه داشته باشد که جهت چه کاری می خواهد از آن بهره بگیرد . خرید یک فلزیاب خارجی به تحقیقات زیادی احتیاج دارد .

سخن پایانی

پیشنهاد شرکت ما این است که پیش از خرید یک دستگاه گنج یاب ، خصوصا مادامی که هدفتان این است که دستگاهی با کیفیت و گران قیمت تهیه فرمایید ، میزان تحقیق مورد کافی را حتما انجام داده و دانش مورد نیاز را به دست بیاورید و سپس اقدام به خریداری آن کنید .
مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب در این زمینه آماده مشاوره رایگان به صورت حضوری تلفنی و مجازی به شما متقاضیان گرامی جهت تهیه انواع گنج یاب ، طلایاب و فلزیاب می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب بهترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های طلایاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق سیستم دستگاه طلایاب مورد نظر را آزمایش کند و همچنین با کارایی آن آشنا گردد . در کنار آن گارانتی 5 ساله نیز پشتیبانی می شود .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه