نماد خورشید در گنج یابی

نماد خورشید در گنج یابی

در دنیای نماد شناسی و تفسیر نشانه ها در طلایابی ، هر نشانه ای معنی خاص خود را دارد . با تفسیر این نشانه ها می توانیم پی ببریم که در چه مکانی ، چه دفینه هایی می تواند وجود داشته باشد . نماد خورشید در گنج یابی یکی از این نشانه های مهم است . این نماد ممکن است در مکان های زیادی به چشم بخورد .

با فراگیری علم نماد شناسی و تفسیر نشانه ، شما می توانید به صورت حرفه ای طلایابی و گنچ یابی کنید . افرادی که به این دانش آگاه هستند ، قدرت این را دارند که با بهره گیری از یک دستگاه نسبتا ارزان تر و با قابلیت کمتر ، به فلزات با ارزشی دست پیدا کنند . در ادامه این مقاله به تفسیر نماد خورشید در گنج یابی و هر مسئله ای حول محور آن می پردازیم .

نماد خورشید به چه معناست ؟

خورشید روشنایی و گرما می بخشد و نشانه‌ حیات و سرچشمه‌ نیروی انسان و کیهان است .

خورشید که مظهر مجسم نیروی آسمان و زمین است ، پدر بشر نام دارد و گردش آن در آسمان سپری شدن روز است .

به همین خاطر به طور اسرار آمیزی از ژرفنای زمین پیدا می‌شود و در نهایت ناپدید می‌شود . لحظه‌ طلوع و غروبش مورد عبادت اقوام گوناگون قرار گرفته است .

خورشید دارای رمزی دو پهلو است زیرا در میان دو ساحت روشنایی روز و تاریکی شب قرار دارد . طلوع خورشید ، اوج درخشش در زمان نیمروز و مرگش هنگام غروب ، نمادی از زندگی انسان در جهان‌یعنی تولد ، زندگی و مرگ اوست و طلوع دوباره‌ی خورشید در روز بعد ، نشان بی مرگی و رستاخیزی است .

بشر ابتدایی برای جلب  و توجه‌ خورشید به سوی خویش همواره این جرم آسمانی را مورد پرستش قرار داده است . تصویر خورشید در مرکز کیهان نشانه‌ عقل و دانایی به شمار می رفته است .خورشید چون قلب جهان و چشم عالم در مرکز جهان می درخشد و پرتو هایش به دنیا زندگی می بخشد .

نماد خورشید در مصر باستان

در مصر باستان خورشید همواره راهنمای روان های طبقه‌ والای جامعه باقی ماند و در مذهب مصریان نقشی برجسته داشت .

در نتیجه همیشه رقابتی میان خدای اموات و خدای خورشید فراعنه وجود داشت . خورشید در میدان آسایش غروب می کند و بامدادان از مشرق می دمد .

این مناطق از دیرباز در اختیار بود  وبه مرور به اموات نیز اختصاص پیدا کرد . روان فرعون از نیستان به دیدار خورشید می‌ رود و به هدایت وی به آرامگاه ، جایگاه نذورات‌ یا آسایشگاه می‌رسد .

در نتیجه یکی از تفاسیر این نماد ، نزدیک بودن به یک آرامگاه یا یک ندامتگاه مذهبی متروکه می باشد . در آغاز صعود و عروج این قضیه بدون حادثه نبود . فرعون می‌بایست پیکاری سخت با نگهبان میدان کند و پس از پیروزی حق اقامت در آسمان به او می رسید .

اما به مرور ، مردار دیگر با مبارزه با ورزه گاو و نگهبان به آسمان نمی رفت بلکه به وسیله‌ی نردبانی در اقیانوس آسمان شناور می‌شد . سپس با رهنمود الهه ای به شکل ورزه گاو به میدان نذورات می‌رسید .

لازم به تاکید است که خورشید در خیلی از کشور های دیگر نیز مانند ایران ، تنها مخصوص طبقه اشراف بود . یکی از مدارک دال بر این حرف ، نماد مقدس شیر و خورشید در پرچم ایران از سالیان گذشته است . در نتیجه نماد خورشید همواره در نزدیکی مکان هایی حک شده است که دفینه ای با ارزش از اشرافیان در آنجا به جا مانده است .

تفسیر نماد خورشید در گنج یابی

این نماد برای اشخاصی چون ساتراپ ها ، پادشاهان مرکزی ، ناجیان بزرگ ، شاهان محلی ، موبدان حکومتی ، شاهزادگان ، کاتبان و بزرگان آتشکده های عظیم به کار می رود .

برای اماکنی چون میترائیوم ( مهرابه ) ها ، آتشکده ها ، زیارتگاه هایی که سنگ محراب دارند و بعضی قصر ها به کار میرفته است . فرد موظف است به محیط اطراف دقت بسیار زیادی کند زیرا این نماد با توجه به محیط اطراف تفسیر می‌شود .

شما باید به دنبال یک نماد تکمیل کننده که متشکل از یک ماه یا یک ستاره است به گرده کفک اینه اصلی در آنجا قرار دارد . این نماد می تواند در شمال شرقی نماد اصلی قرار داده شود . بنابراین شخص می بایست در جهت شمال شب پیشروی کند تا به نماد دوم برسد .

نماد اول و دوم خورشید در گنج یابی

نماد دوم دارای طلسم است . طبق گفته معتقدین و متخصصین علم ماورا طبیعه ، فرد پیش از ورود احتیاج به باطل کرد طلسم را دارد . فرد باید به خود نماد دقت کند . این نماد اگر دارای پرتو های خورشیدی می باشد . شخص موظف است تعداد این پرتو ها را بشمارد . شخص باید در جهت خلاف طلوع خورشید به جلو حرکت کند تا به یک محل مشغول برسد .

لازم به ذکر است که این محل ممکن است به دلیل گذشت سالیان طولانی در درون خاک پنهان شده باشد . در صورت امکان محل را با یک دستگاه حفره یاب حرفه ای در مورد کاوش و بررسی قرار دهید . معنی نماد خورشید هم به تنهایی مورد استفاده قرار می گیرد و هم می تواند تنها نباشد . به این معنی که علامت اولیه یا ثانویه به همراهش مشاهده شود .

فرد موظف است در مکانی که این علامت پیدا شود به سمت طلوع خورشید نگاه کند . در آن سمت باید قله ای باشد که صبح اولین تابش روزنه های نور خورشید به آنجا می افتد . آن نقطه می بایست بررسی شود و سپس در صورت نیاز فرد به دنبال علامت بعدی بگردد .

معنی و مفهوم نماد خورشید در گنج یابی

علاوه بر این ، نشانه خورشید برجسته چه به صورت کامل و چه به صورت منصف ،  اشاره به وجود کتابی داخل قبر و یا جوغنی پلمپ شده دارد .

که البته احتمال اولی بیشتر است . این نشانه در حالاتی هم پیش می آید که اشاره به معبدی در زیر زمین دارد . در مواردی که کنار نشانه خورشید بعضی از نمادهای خاص وجود داشته باشد ، اشاره به یک خزانه می تواند داشته باشد .

اگر در نشانه خورشید یکی از شعاع ها ، بلندتر از سایر شعاع ها باشد ، جهت  اشاره به سمت دفینه می باشد و دفینه آن کتاب خواهد بود . اگر خورشید به صورت برجسته باشد و شعاع های آن با هم برابر باشند نیز اشاره به درب یک اتاق یا وجود غاری در رو به روی نشانه دارد .

یافتن دفینه از طریق نماد خورشید در گنج یابی

این درب ها به عنوان معبد استفاده می شدند . اگر یک نشانه خورشید به صورت کامل و یک نشانه خورشید به صورت نیمه در کنار هم باشند هم معنی دیگری پیدا می کند . این نشانه که بسیار کمیاب و نادر می باشد ، اشاره به وجود مقبره یک فرد روحانی و دینی دارد . به طور خلاصه خورشید در 70 الی 90 درصد مواقع ، اشاره به یک کتاب مهم دینی دارد .

اگر در کنار نشانه خورشید جوغانی وجود داشت ، کتاب مورد نظر در یک اتاقک می باشد . این مسئله قطعی است . همچنیندر تفسیری دیگر این است که اگر خورشید به صورت برجسته باشد ، کتاب در یک صخره می باشد . در حالتی دیگر ، اگر قطر خورشید بیشتر از 1 متر باشد اشاره به وجود یک معبد دارد . نماد خورشید کامل با اشعه برابر به طوری که هیچ مسیر و نشانه ای را به ذهن خطور ندهد ، کمتر از 110 متر به سمت شرق در سینه کش کوه و یا تپه بلند ، فرد باید به دنبال ضربدر یا صلیب باشد .

نماد خورشید با شیار که یکی از آنها بلندتر است ، دیگر نیاز به توضیح ندارد ، شیار بلندتر مسیر درست است . با اندازه گیری و تبدیل به متر ، گاها می توان نتیجه گرفت . ولی در کل احتمال خطا را افزایش می دهد . فرد باید به دنبال نشانه تکمیلی بگردد زیرا این گونه بسیار مطمئن تر است . نماد خورشید نیمه با اشعه برابر ، به سمت برآمدگی نماد خورشید ، مسیر اپراتور است حتی اگر به سمت شرق نباشد . نماد خورشید با سه اشعه ، در جهت اشعه وسط یا دوم مسیر شماست حتی اگر به سمت شرق نباشد .

تفسیر جوغن در کنار نماد خورشید در گنج یابی

گاهی پیش می آید که جوغن در کنار خورشید باشد . مسیر جوغن مسیر حرکت صحیح است . کمتر از 10 متر به سمت جوغن ، حتی اگر به سمت شرق نباشد ، نشان دهنده معنی نشانه دیگری است .

نماد خورشید با چهره انسانی نیز نیاز به توضیح ندارد . در جهت نگاه نماد در فاصله کمتر از صد متر ، نشانه دیگری است . سنگ نگاره خورشید به همراه انسان یا جانور دارای بال ، به معنی وجود یک حکومت در گذشته است .

بنابراین فرد باید در کمتر از ده متر به دنبال برآمدگی نامتعارف زمین باشد . ورودی برای کسب هدیه ، از زیر مزار مربوطه می باشد . در هر صورت اگر فرد سنگ نگاره خورشید را نتوانست تفسیر کند ، باید در گام اول از کنار نماد به سمت شرق حرکت کند تا با کوه و یا تپه ای بلند روبرو بشود . در مسیر حرکت ، می بایست بسیار دقت کند تا 120 قدم ادامه دهد . بدون شک اپراتور در مسیر به نشانه آخر که جوغن ، صلیب ، ضربدر و یا صخره ای تراش خورده می رسد .

سخن پایانی

برای آگاهی کامل از قیمت صحیح و نرخ درست هر دستگاه ، می توانید در بازار گنج یابی تحقیق نموده و با گشت و گذار در وبسایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات بهره مند شوید . هرچند از آن جا که این کار نیز آسان نبوده و احتیاج به زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای راحت تر بهره ببرید .

مشاوران ارشد شرکت اهورا فلزیاب آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر پرسش شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه گنج یاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .

شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های فلزیاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست نماید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه