گنج یاب شاقولی

گنج یاب شاقولی

گنج یاب شاقولی

 

فلزیاب ها انواع گوناگونی دارند که هر کدام در دنیای گنج یابی کاربرد های خاص خودشان را دارند . هر دستگاهی به شیوه خود فلزیابی می کند و در اعماق مشخصی کارایی دارد .

تنوع دستگاه ها در این زمینه ، تنوع قیمت ها را نیز به دنبال دارد . یکی از این دستگاه ها  ، گنج یاب های شاقولی هستند که کاربرد زیادی دارند . امروز قصد داریم در این مقاله به معرفی این فلزیاب بپردازیم و شما را به طور کامل با این دستگاه آشنا کنیم .

 

گنچ یاب شاقولی چیست ؟

 

گنج یاب شاقولی وسیله ایست که به دنبال هر چیزی که به صورت خوراک داخل شاقول برنجی آن قرار داده اید ، می گردد . البته معمولا در آن جیوه قرار می دهند . یکی از دستگاه هایی که در پیدا کردن گنج کاربرد زیادی دارد ، فلزیاب شاقولی جیوه ای است .

این ابزار که از ساده ترین دستگاه های پیدا کردن گنج به شمار می رود ، در شکل ها و اندازه های مختلفی یافت می شود . شاقولی فلزیاب یا شاقول ، جسمی سنگی یا فلزی است که آن را به ریسمانی سبک و مناسب آویزان می کنند .

بنابراین از فراز دیواری که در کار بنا شده است ، فرو می گذارند تا در راستای آن طناب ، کجی و برآمدگی بر روی دوش دیوار را مشخص سازند . شکل ظاهری شاغول وسیله‌ ایست که طنابش عمود بر زمین است . که البته کاربرد های دیگری هم دارد .

 

کاربرد گنج یاب شاقولی

 

شاقول کاربرد های زیادی دارد و در مسائل مختلفی استفاده می شود . از جمله این کاربرد ها می توان به فلزیابی ، طلایابی ، گنج یابی و غیره بسیاری بر این باورند که برای اینکه قادر باشند با شاقول گنج یابی کنند ، می بایست از جنس برنجی با جنسی با خلوص بالای 90 درصد باشد .

برخی نیز معتقد هستند که نوع جنس شاقول مهم نبوده و عامل مهم آن ، شاخته شدن آن به طور مهندسی است . عواملی همچون نوع جیوه ، چگالی جیوه ، درصد خلوص جیوه و درصد ارتعاش جیوه در کارایی دستگاه موثر هستند . به صورت کلی جیوه های آزمایشگاهی بهتر از جیوه های صنعتی موجود در بازار می باشند .

 

خرید گنج یاب شاقولی

 

مادامی که تصمیم به خرید دارید ، به شدت به شما خریداران عزیز توصیه می کنیم که از خرید شاقول جیوه ای با جیوه قرمز ، جیوه آبی و صورتی و دیگر موارد این چنینی جدا خودداری کنید که چیزی جز کلاهبرداری نیست .

به عقیده کاوشگران این وسیله توانایی پیدا کردن حفره های زیر زمینی ، قنات ها ، مجاری آب و از همه مهم تر گنج و دفینه های زیر خاک را دارد . شاقول خوراک خور به خوبی قادر به پیدا کردن اهداف همجنس خوراک مورد استفاده را دارد .

نحوه استفاده از شاقولی فلزیاب بسیار مهم است . در حدی که حتی اگر نکته ای را درست انجام ندهید ، به نتیجه مطلوب نخواهید رسید . لازم به ذکر است که شاقول اگر فرم استاندارد داشته باشد و همراه جیوه ای با درصد خلوص بالا که در آن به کار گرفته می شود کار کند ، حتما مفید واقع می شود .

به هیچ عنوان اهمیتی ندارد که جنس شاقول برنج باشد ، چوب انار یا عناب باشد یا هرچیز دیگری . نکته قابل اهمیت و مهم این است که فرم و شکل شاقول مهندسی و قابل قبول برای جیوه باشد . حتما در زمان خرید حضور داشته باشید و خرید را مجازی انجام دهید . زیرا تست دستگاه فلزیابی قبل از تحویل گرفتن آن و پرداخت هر گونه هزینه ای ، بسیار مهم می باشد .

 

گنج یاب شاقولی جیوه ای

 

صد البته که جنس جیوه در گنج یاب های شاقولی بزرگترین مسئله می باشد . همانطور که ذکر شد فاکتور هایی مانند نوع جیوه ، درصد خلوص آن ، چگالی ، درصد ارتعاش و غیره ، از مهم ترین مسائل درباره فلزیابی و طلایابی با شاقول می باشد .

در بازار حال حاضر و مخصوصا در دنیای مجازی کلاهبردارانی وجود دارند که برای فروش جیوه به هر نوع ترفند و دروغی دست می زنند . از جمله از این دروغ ها می توان به رنگ های فانتری جیوه و یا کشور سازنده آن اشاره کرد . این افراد حتی گاه مدعی ساخت دستگاه توسط خود هستند و ادعا می کنند که دستگاهی که خودشان خالق آن هستند بهتر از همه عمل می کند .

 

 خرید گنج یاب شاقولی جیوه ای

 

آنچه باید در مورد فاکتور های گنج یاب شاقولی جیوه ای بدانید این است که آموزش ساخت شاقول جیوه ای اصلی داخل اینترنت یا هر جای دیگری پیدا نمی شود . و هر گونه چیزی که در این مورد به چشمتان می خورد ، تقلبی بوده و صرفا برای جذب مخاطبان است .

زیرا وزن دقیق شاقول جیوه ای و ابعاد این دستگاه مستلزم محاسبات استاندارد و آزمایش های فراوانی است که ساخت شاقول اصلی را راحت نمی سازد . همچنین فلزیاب شاقولی اصلی از آلیاژ چند فلز ساخته شده است که به هیچ عنوان کاری غیر حرفه ای نیست که از دست اشخاص غیر متخصص بر بیاید .

به همین دلیل است که قیمت شاقول جیوه ای اصلی نسبت به دیگر شاقول های قلابی در بازار بیشتر است . دقت شاقول جیوه ای به وزن دقیق شاقول جیوه ای و ابعاد شاقول جیوه ای و نحوه استفاده از شاقول بستگی دارد . از دیگر مزایای شاقول می توان به قیمت مقرون به صرفه آن اشاره داشت . این فلزیاب نسبت به دیگر دستگاه ها قیمت خوبی دارد و مخصوصا مناسب افرادیست که می خواهند بودجه کمی صرف این کار کنند .

 

قدرت گنج یاب شاقولی جیوه ای

 

قدرت و دقت شاقولی فلزیاب جیوه ای و اصول کارکرد آن یکی از بحث بر انیگز ترین مواردیست که در بین کاوشگران برقرار است . برخی از آن ها دقت بسیار بالایی را برای شاقول جیوه ای متصور هستند . برخی دیگر هم نظری مخالف این موضوع دارند . اما هر دو دسته در کارایی بالای این ابزار به شرط اصل بودن ، اتفاق نظر دارند .

روش کار با فلزیاب شاقولی جیوه ای بسیار به تمرکز فرد و همچنین تجربه او بستگی دارد . در صورت عدم تمرکز و یا بی تجربه بودن در کار با فلزیاب شاقولی ، جست و جوی آن بی نتیجه خواهد بود . شاقول طلایاب با شاقول فلزیاب و هر شاقول دیگری تفاوت آن چنانی نداشته و از آن می توان برای پیدا کردن آب ، قنات ، تونل ، گنج و دفینه استفاده کرد .

 

سخن پایانی

 

به منظور آگاهی از شاخص قیمت واقعی هر دستگاه ، می توانید در بازار طلایابی و فلزیابی تحقیق نموده و با گشتن در سایت های شرکت های معتبر ، از این مسائل به طور کامل مطلع شوید . هرچند از آن جا که این کار آن طوری که به نظر می آید آسان نبوده و در واقع احتیاج به صرف زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای راحت تر بهره ببرید .

مشاوران ارشد شرکت ما همه روزه آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر پرسش شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه فلزیاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .

شرکت ما مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان تمام تکنولوژی ها و برند های فلزیاب موجود در بازار به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نماید و همچنین زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیارتان می گذارد تا شما به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست نمایید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردید .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره :

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه