گنج یاب ماهواره ای

آیا گنج یاب ماهواره ای واقعی است؟

گنج یاب ماهواره ای

 

گنج یاب ماهواره ای به تکنولوژی ای می گویند که در آن با بهره گیری از ماهواره های متفاوت به منظور فلزیابی و گنج یابی استفاده میشود. هر فردی در ابتدای برخورد و شنیدن این اصطلاح شاید باورش دشوار و یا شاید تا اندازه ای برایش باور پذیر نباشد . پیشرفت های نوین دنیا در زمینه های متمایز می تواند نوید بخش اختراع و توسعه دانش در تمام زمینه ها باشد .

 

گنج یاب ماهواره ای ، دروغی شیرین

 

بهتر است در همین ابتدای مقاله شما را از این موضوع به طور کامل آگاه کنیم . استفاده از ماهواره در گنج یابی دروغی شیرین و دور از واقعیت است .
درواقع به طور کلی گنج یاب ماهواره ای را می توان یکی از رویاهای کاوشگران در سال های اخیر بشمار آورد.
گنج یاب ماهواره ای ایده ای جدید در زمینه باستان شناسی نوین و پیشرفته است . استفاده از ماهواره می تواند در بسیاری از مکان های غیرقابل دسترس و خطرناک مفید باشد . می توان مکان های وسیعی را در حداقل زمان ممکن مورد بررسی قرار داد . البته این در صورت کاوش در مکانهای مناسب برای گنج یابی است . از ماهواره می توان برای شناسایی معادن مختلف استفاده نمود . از ماهواره می توان به منظور کاوش در راه های قدیمی و شهرهای زیر زمین استفاده نمود . لازمه استفاده از ماهواره برای یافتن معادن ، تسلط به مهارت و تخصص فوق العاده زیاد است . استفاده از ماهواره در گنج یابی تخیلی بسیار شیرین و دور از واقعیت است .
در حالت کلی می توانیم گنج یاب ماهواره ای را یکی از رویاهای کاوشگران در سال های اخیر به شمار آورد . اما تا چه اندازه این ایده با واقعیت تطابق دارد جای بحث است .

ماهواره چه استفاده ای دارد ؟

 

از ماهواره های مختلف قادریم در موارد بسیار متنوعی بهره گیری کنیم . سیستم های ارتباطی و مخابراتی ، برنامه های تلویزیونی ، هواشناسی ، زمین شناسی و حتی استفاده از آن در جزیی ترین موارد زندگی خود .درحالت کلی ماهواره به دستگاه های ساخت بشر گفته می‌شود که به فضا فرستاده‌ شده و در مدارهایی به گرد زمین یا سیارات دیگر می‌چرخند . ماهواره اصطلاحی وسیع و کلی است که توانایی این را دارد در برگیرنده طیف وسیعی از آنتن های مخابراتی ، تحقیقاتی و غیره گردد . اهمیت ماهواره‌ ها برای مخابرات و بررسی منابع زمینی و پژوهش و کاربردهای نظامی و جاسوسی روزافزون می باشد . بخشی از پژوهش‌های علمی و تخصصی که در آزمایشگاه‌های مستقر در فضا انجام می‌شود ، هرگز امکان عملی شدن روی کره زمین را ندارند و این خود به تنهایی اهمیت بالای ماهواره را نشان می دهد.

حتی در ابتدایی ترین موارد زندگی ما ، ماهواره نقش دارد . زمانی که شما قصد رانندگی دارید و در برنامه های مسیریاب ، با مشاهده نقشه کامل ماهواره ای مسیر ، مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و طبق آن شروع به حرکت می کنید . همانطور که می دانید این برنامه ها قابلیت نشان دادن مسیر بدون ترافیک و محدوده خلوت ، نشانه گذاری مکان های وجود پلیس یا دوربین های سرعت سنج ، انواع مکان ها و حتی سرعت گیر ها را در نقشه خود دارد . همه این موارد وابسته به بهره گیری از ماهواره است . حالا که فکرش را می کنید می بینید خیلی کم به چنین مبحث مهمی توجه کرده ایم ، درست است؟

آیا می توان با ماهواره گنج یابی کرد ؟

 

پرسشی که به طور حتم برای شما نیز پیش می آید این است که آیا می توانیم با ماهواره گنج یابی کنیم؟
در پاسخ کلی می توان گفت با پیشرفت های تکنولوژی موجود در عصر امروز ، هیچ اتفاقی دور از دسترس بشر نیست . از ماهواره می توان در بررسی های کلی تر جستجو های باستانی مانند پیدا کردن شهرهای زیر زمینی و یا تشخیص ناهنجاری های سطحی و یا رویت اشکالی که صرفا از بالا قابل رویت است ، مورد استفاده قرار میگیرد .

با استفاده از تکنولوژی تصویربرداری اینفرارد (Infrared) و تصویر برداری ژئوفیزیکی توسط ماهواره های خاص و پیشرفته ، امکان پیدا کردن معادن طلا و نقره و …. وجود دارد . اما دسترسی به چنین ماهواره هایی تنها توسط دولت ها امکان پذیر می باشد و نیازمند به صرف هزینه های میلیون دلاری است . دولت ها برای مقاصد مختلفی از این دستگاه ها به وفور استفاده می کنند . همونطور که می دانید ، تکنولوژی مسئولین کشور همواره از ملت خود قوی تر و پیشرفته تر است و شاید زمانی که دستگاه هایی پیشرفته تر از ماهواره های فعلی ساخته شوند و دیگر نیازی به دستگاه های الان نباشد ، تکنولوژی ماهواره ای فعلی در بازار های عمومی و در دسترس مردم عادی قرار گیرد . در حالت فعلی که شاهد هستید چنین اتفاقی نیوفتاده است ، این تنها یک رویا و آرزوی بزرگ به دست نیافتنی جستجوگران است .

 

خرید دستگاه گنج یاب ماهواره ای

مردم زیادی هستند که به چنین رویایی تمایل دارند . فروشندگان شارلاتان و سودجو از این میل افراد به خرید چنین دستگاه پیشرفته ای که در دسترس عام نیست  استفاده می کنند . آنها با تبلیغات دروغین و صحبت های مبالغه آمیز درباره دستگاهی که خود آن را حتی از نزدیک مشاهده نکردند مشتری را گول می زنند . با این شیوه کلاهبرداری خود را انجام می دهند و در ازای مبلغی که دریافت می کنند پس از دریافت پول ارتباطشان را با شما قطع می کنند یا در بهترین حالت ، دستگاهی تقلبی و فیک به شما تحویل می دهند . در نتیجه خرید دستگاه گنج یاب ماهواره ای صرفا دروغی شیرین و مورد استفاده توسط کلاهبرداران است . زیرا چنین دستگاهی در دسترس و قابل خریداری توسط عموم نیست .

 

سخن پایانی

 

در پایان می توانیم این گونه نتیجه بگیریم که درواقع چنین دستگاه هایی هم وجود دارند و هم ندارند . به زبان ساده تر این تکنولوژی وجود دارد اما صرفا برای دولت ها و سیاستمداران بزرگ یا افراد فوق ثروتمند قابل دسترسی می باشد. چنین دستگاه هایی هیچ گاه در بازار های فلزیابی هرگز یافت نمی شوند و نمی توان آن هارا خریداری کرد . هرچند به طور قطع به یقین کلاهبردارانی هستند که دستگاه هایی تقلبی را با نام دستگاه فلزیاب ماهواره ای به شما با قیمت های بالایی بفروشند .

برای فهمیدن پاسخ به این سوال که چه دستگاهی برای شما کاربرد دارد ، می توانید در بازار فلزیابی تحقیق کرده و با گشت و گذار در وبسایت های شرکت های معتبر ، از این اطلاعات بهره مند شوید . هرچند از آن جا که این کار نیز آسان نبوده و احتیاج به زمان زیادی دارد ، می توانید از گزینه ای راحت تر بهره ببرید.
مشاوران ارشد شرکت ما آماده خدمت رسانی همه جانبه با پاسخ گویی به هر پرسش شما به صورت حضوری ، تلفنی یا مجازی در زمینه قیمت های اصلی هر دستگاه فلزیاب و بقیه موارد به صورت رایگان می باشند .
شرکت اهورا فلزیاب مناسب ترین و موثرترین دستگاه ها را از میان برند ها و تکنولوژی های فلزیاب موجود در بازار برای رسیدن به شما برای رسیدن به مقصود اصلی خودتان معرفی می نمایند و زمین مناسب برای آزمایش دستگاه در اختیار خریدار می گذارد تا خریدار به دست خود هم در زمین و هم در عمق خاک ، سیستم این دستگاه را تست نماید و همچنین با کارایی آن به طور کامل آشنا گردد .

برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس جهت مشاوره:

مهندس پاکزاد 09124140052

ارسال دیدگاه